![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Det verkar finnas en viss förvirring när jag har försökt hitta svaret på detta så trodde jag skulle be. Jag har en 4 år gammal Compaq Presario R3000 och jag bara om att byta ut hårddisken. Innebär detta kommer jag inte kunna installera XP med min återhämtning diskar från vad jag kan berätta för återvinning är inte samma sak som installation. Innebär detta att Compaq levereras med operativsystemet på en partioned skyddas en del av satsningen och om det är så det är inte korrekt att sälja den dator där den kommer med XP, borde det stå att hårddisken levereras med XP installerat och inte datorn. Även om jag bara kommer att använda umbuntu på nytt köra niggles mig och undrade om Compaq fortfarande har en skyldighet att förse mig med XP skivor, så det är deras enhet som har misslyckats. Jag undrar om någon annan har upplevt detta scenario .... Tack |
|
| |||
| |||
| Ring Compaq och berätta för dem du behöver för ditt operativsystem Disk. De kan debitera frakt, men du kan fortfarande få det. Du behöver ditt serienummer bort på datorn. |
|
| |||
| |||
| Tack så mycket, uppskattas! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| En dataåterställning innan de gör ac Disk Recovery - operativsystemet Windows Vista | ebhutton1717 | General Software Chat | 10 | 10 oktober 2009 02:34 |
| Jag behöver Recovery Disk för en IBM Thinkpad A31 | caselles206 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 15 april 2009 11:44 |
| Disk Boot Funktionsbortfall, Insert System Disk och tryck Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18 mars 2009 17:39 |
| System Restore / system för återvinning | ct122592 | Windows-operativsystem | 1 | 2 januari 2008 18:49 |
| XP Pro ÅTERKRAV diskbaserad göra? | pete21 | Windows-operativsystem | 1 | 24 december 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |