![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, Jeg kører i øjeblikket med to stribede arrays: -2 500GBs i en 1 TB stribe som min boot-drev og -2 1TBs i en 2TB stribe som min backup / opbevaring drev Begge disse køres gennem nVidia RAID controller på mit Asus P.5N-D mobo I'm omformatering min 1 TB boot array, men jeg kan ikke klare at grave op min gamle diskette at indlæse RAID drivere Når jeg bruger Windows boot disk, jeg spekulerer på om jeg er nødt til at have en diskette handy at indlæse RAID drivere før jeg omformaterer array og installere en ren kopi af Windows på den. Også, før dette, skal jeg afmonterer mit 2TB array, før du installerer så min drev bogstaver er ikke mærkeligt? Thanks for any halp |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk og PCI RAID kortet problem | xproducts | Drives & flytbare medier | 16 | 27 januar 2009 12:04 |
| IDE RAID eller AHCI Harddisk Indstilling | Orionmoon | Drives & flytbare medier | 5 | 22 december 2007 16:08 |
| Ekstern harddisk, vil ikke blive vist længere efter at være faldet omformatering | andrewanimation | Drives & flytbare medier | 1 | 28. sep 2007 22:52 |
| Hard Drives | lloyd.cardiff | Drives & flytbare medier | 1 | 5 juli 2007 15:55 |
| Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15. sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |