mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Herindeling met twee RAID 0s Harde Schijven

Reply

Thread Tools
Old 25 mei 2009, 13:11
Nieuw Lid Fractie

Default Herindeling met twee RAID 0s Harde Schijven

Hey guys,

Ik ben momenteel actief met twee gestreepte arrays:

-2 500GBs in een 1 TB streep als mijn boot drive
en
-2 1TBs in een 2TB streep als mijn back-up / opslag drive

Beide worden beheerd door de nVidia RAID controller op mijn Asus P5N-D mobo

Ik ben het opnieuw formatteren van mijn 1TB boot array, maar ik kan niet in te graven in mijn oude floppy om de raid drivers

Wanneer gebruik ik de windows boot disk, ik vraag me af of ik moet een floppy handig voor het laden van het RAID-stuurprogramma's voordat ik opnieuw de array en installeren van een schoon exemplaar van Windows op.

Ook voor dit, moet ik trek mijn 2TB array voor de installatie dus mijn drive letters niet raar?

Bedankt voor alle halp
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hard Drive en PCI RAID kaart probleem xproducts Drives & Removable Media 16 27 Jan 2009 12:04
IDE, RAID of AHCI Hard Drive instellen Orionmoon Drives & Removable Media 5 22 dec 2007 16:08
Externe harde schijf wordt niet weergegeven meer na niet formatteren andrewanimation Drives & Removable Media 1 28e sep 2007 22:52
Harde Schijven lloyd.cardiff Drives & Removable Media 1 De 5 juli 2007 15:55
Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? Computer Spec Algemeen Hardware Chat 8 15e Sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.