![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg lavede nogle regedits for at ændre mere system fonts.problem er skrifter må være at stor til systemet popup bokse fordi nu har jeg kun se halvdelen af teksten .. Jeg kunne heller ikke gøre en reg sikkerhedskopi. Soo Jeg tænkte .. er der en sikkerhedskopi af Vista Ultimate registreringsdatabasen for skrifter kun eller hullet parti? altid gøre sikkerhedskopieringer Inden gør en regedit jeg ikke fik jeg at tillid
|
| |||
| |||
| Systemgendannelse er det samme som en registreringsdatabasenøgle backup. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep. Og hvis det ikke virker så kan du forsøge at tage en backup fra en anden computer, men sørg for det er kun for font bistader. Men hver computere registreringsdatabasen er temmelig enestående. Kan du ikke bare gå tilbage og fortryde ændringer, du har foretaget?
|
| |||
| |||
| og dette skete måneder siden, og da det kun påvirket (skift sunde tema popup vindue) Jeg var ikke til bothered.but nu vil jeg gerne ændre min sunde tema ![]() I cant genoprette også Jeg tænkte på at få en sikkerhedskopi fra min anden computer heks der kører Vista Ultimate men jeg ønsker kun skrifttypen backup .. som ellers alle mine reg redigeringer vil gå, hvis jeg en komplet reg sikkerhedskopi. hvordan ville jeg gå om bare at få reg af skrifter fra en anden computer? hvis jeg kan, som er
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og folk undrer sig over, hvorfor vi fraråder at bruge en Registry Cleaner ... ![]() For fremtiden kan du prøve ERUNT & NTREGOPT. ERUNT er et program, der vil oprette automatiske sikkerhedskopieringer af din Registreringseditor. Disse backups kan bruges til at hjælpe med at genoprette dit system i tilfælde af en alvorlig ulykke. NTREGOPT vil kompakt og optimere din Registry, at hjælpe en smidig afvikling af dit system.
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Funny Jeg har lige fået en update "En besked til alle medlemmer af nørder!" fra Chris's websted på samme tid du indsendt linket til nørder. |
|
| |||
| |||
| Jeg dident bruge en Registry Cleaner. Jeg lavede dette problem ved at gøre reg hacks uden opbakning først op ![]() så alle ved geeks.com ... jeg dont følge ham ikke mere alt det, han går på om, er i telefonen denne i telefon, tak for hjælpen alle brugte jeg en sikkerhedskopi af en anden vista computer og al er godt nu
__________________ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Registry Cleaner?? | Mooseknuckle | General Software Chat | 12 | 31 marts 2008 12:44 |
| Topdomæneadministratoren fejl | jeffnewton22 | Windows-operativsystemer | 1 | 7 november 2007 04:26 |
| Know Your Justitskontor? | Rob8UrChips | General Software Chat | 1 | 8 oktober 2007 14:21 |
| Topdomæneadministratoren Rensningsvirksomhedens | DC31 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 11 | 13 juli 2007 06:26 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4 april 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |