![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik maakte enkele regedits om verandering te brengen in een systeem fonts.problem is de lettertypen moeten worden voor grote pop-up systeem voor de vakken, want nu zie ik alleen de helft van de tekst .. Ik ben het ook niet doen reg backup. soo ik vroeg me af .. is er een back-up van Vista Ultimate register voor fonts alleen of het gat veel? altijd backups maken befor een regedit ik geen i got te vertrouwen
|
|
|||
|
|||
|
System Restore is hetzelfde als een register backup.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yep.
En als dat niet werkt dan kun je proberen het maken van een back-up van een andere computer, maar ervoor te zorgen dat alleen voor het lettertype bijenkasten. Maar iedere computers register is vrij uniek. Kan je niet zomaar weer ongedaan maken en de wijzigingen die u gemaakt?
|
|
|||
|
|||
|
en dit gebeurde maanden geleden en als het alleen van invloed op de (verandering goed thema popup venster) Ik was niet te bothered.but Nu wil ik mijn geluid thema
![]() i cant te herstellen Ik zat te denken over het verkrijgen van een back-up van mijn andere computer heks draait Vista Ultimate maar ik wil alleen het lettertype backup .. anders is al mijn reg edits gaan moet ik doen als ik een complete backup reg. hoe zou ik hier over maar net de reg van de lettertypen vanaf een andere computer? als ik kan, dat is
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En mensen vragen zich af waarom wij adviseren tegen het gebruik van een Registry Cleaner ...
![]() Voor de toekomst, je zou willen proberen ERUNT & NTREGOPT. ERUNT is een programma dat zal leiden tot automatische back-ups van uw register. Deze back-ups kunnen worden gebruikt om te herstellen van uw systeem in het geval van een ernstige crash. NTREGOPT zal compacte en optimaliseren van uw register, om de goede werking van uw systeem.
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Funny I just got an update "Een bericht naar alle leden van Geeks!" Chris van de site op hetzelfde moment dat u de link geplaatst naar Geeks.
|
|
|
|||
|
|||
|
i dident gebruik maken van een Register Cleaner. Ik heb dit probleem op door te doen reg hacks zonder back-up van eerste
![]() zodat iedereen weet geeks.com ... i dont volg hem niet meer alles wat hij verder over deze telefoon is i i telefoon die bedankt voor de hulp iedereen gebruikte ik een back-up van een andere Vista-computer en al is goed nu