![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gjorde noen regedits for å endre flere system fonts.problem er fonter må være til stor for systemet popup boksene fordi jeg bare se halve teksten .. Jeg gjorde en reg backup. soo Jeg lurte .. er det en sikkerhetskopi av Vista Ultimate registret for skrifter eller hullet mye? allways lage sikkerhetskopier befor gjør en regedit i no Jeg fikk tillit
|
| |||
| |||
| Systemgjenoppretting er den samme som en sikkerhetskopi av registret. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp. Og hvis det ikke fungerer kan du prøve å ta en sikkerhetskopi fra en annen datamaskin, men sørg for at det er bare for skriften elveblest. Men hver datamaskiner registret er ganske unik. Kan du ikke bare gå tilbake og angre endringene du har gjort?
|
| |||
| |||
| vel dette skjedde måneder siden, og som det bare påvirket (endre lyden tema popup-vinduet) Jeg var ikke bothered.but nå Jeg vil endre lyden tema ![]() i cant gjenopprette too Jeg tenkte på å ta sikkerhetskopi av mine andre datamaskinen witch kjører Vista Ultimate, men jeg bare vil skriften backup .. annet alle mine reg endringer vil gå hvis jeg gjør en komplett reg backup. hvordan ville jeg gå om bare få reg av skriftene fra en annen datamaskin? hvis jeg som er
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og folk lurer på hvorfor vi ikke anbefaler å bruke en Registry Cleaner ... ![]() For fremtiden vil du kanskje prøve å ERUNT & NTREGOPT. ERUNT er et program som vil lage automatiske sikkerhetskopier av Registry. Disse sikkerhetskopier kan brukes til å gjenopprette systemet i tilfelle en alvorlig ulykken. NTREGOPT vil kompakt og optimalisere din Registry, å hjelpe den jevne driften av systemet.
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Funny Jeg fikk en oppdatering "En melding til alle medlemmer av Geeks!" fra Chris nettsted samtidig du postet linken til Geeks. |
|
| |||
| |||
| Jeg dident bruke en Registry Cleaner. Jeg gjorde dette problemet ved å gjøre reg hacks uten sikkerhetskopiering første ![]() så alle vet geeks.com ... jeg dont følge ham ikke mer alt han går på om er i telefonen dette i telefonen som takk for hjelpen alle jeg brukte en sikkerhetskopi av et annet vista maskinen og al er bra nå
__________________ |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Registry Cleaner? | Mooseknuckle | General Software Chat | 12 | 31 mars 2008 12:44 |
| Registerverdi feil | jeffnewton22 | Windows-operativsystemer | 1 | 7 november 2007 04:26 |
| Kjenn Registerverdi? | Rob8UrChips | General Software Chat | 1 | 8 oktober 2007 14:21 |
| Registret rengjøringsmidler | DC31 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 11 | 13 juli 2007 06:26 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4 april 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |