![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. I'm running en OEM-version af XP Home Edition på en AMD Atholon 1800 + 1.54GHz. Det er 6 år gammel og har brug for nogle alvorlige sortering ud. Registreringsdatabasen er beskadiget, Jeg får 429 fejl (Sub Main Activex componant kan ikke oprette objektet), når de prøver at køre sikkert. Exe-programmer. Jeg har geninstalleret MDAC og repareret det med en $ 5 program, men til ingen nytte. Jobliste viser kun de kørende processer (menulinjen er forsvundet, og så den eneste måde at lukke det er fra proceslinjen). Jeg har kørt den freebies CCcleaner Hijackthis og betalte fors Xoftspy, Regcure og de alle gør det biz (eller så det ser ud på det tidspunkt) men jeg får Chdsk bubble vises fortælle mig dette er beskadiget, eller der er korrupt, og når Jeg kører den det vil afkorte og kopiere filer, men det vil ikke helt rette dem. Skal jeg skære mit tab bakke op, hvad jeg har brug for og bruge den frygtede 'Return computer Tilbage til Factory stat "disk. Og i så fald er den alder, det vil Microsoft stadig har alle de nødvendige opdateringer? Håber du kan hjælpe ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ejer en XP-cd boot fra den, og vælge anden reparation mulighed.
Dette vil reparere den indskrive og ferie alting inc. dine data, genveje, favoritter som de var. Sørg for at gøre den anden reparation valgmulighed og ikke format eller partition noget. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Alt hvad jeg har fået er en disk, der siger 'Tilbage til fabriksindstillingerne. Så vidt jeg ved, det vil blot tørre det parti, og nulstille den til, hvordan det var, da jeg købte den. Det var en af dem køb nu betale senere tilbud fra et firma ved navn Tommelise, som ikke længe efter gik amok. |
|
| |||
| |||
| Ja, der vil udslette det, desværre, hvis registreringsdatabasen er virkelig skruet det er den bedste løsning. Redigering af registreringsdatabasen manuelt er svært og meget tidskrævende. |
|
| |||
| |||
| Se om du kan låne en XP-cd fra nogen.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg skal se om jeg kan låne mine brødre XP pro diske. Det vil ikke gøre nogen forskel, om det er pro eller ikke vil det? |
|
| |||
| |||
| Ja, det skal være det samme som det, du har. Hvis du har SP2 det skal være en integreret SP2 disk også. |
|
| |||
| |||
| Er SP2 ikke tilgængelig via Microsoft update længere? Hvor langt tilbage kan opdateringer gå, før Microsoft fjerne dem? |
|
| |||
| |||
| Betyder ikke noget. Hvis du har SP2, du har brug for en SP2 XP-cd at gøre reparation, hvordan kan du reparere en SP2 installeres med en normal disk? Det vil være mangler data til at gøre det reparere. |
|
| |||
| |||
| Åh så at geninstallere XP vil ikke påvirke noget andet så? Jeg har ikke helt at starte igen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Registreringseditor. Backup Needed. Changed Skrifttyper i Registreringseditor | pete21 | Windows-operativsystemer | 7 | 15 marts 2009 13:32 |
| Problemer med at forbinde min Sony Cyber shot Kamera | Private Baldrick | Digital Imaging & Printere | 8 | 31 oktober 2008 08:54 |
| (56k advarsel) Screen shot contest-post dine i spil billeder her! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 8 | 18th Dec 2007 11:11 |
| Know Your Justitskontor? | Rob8UrChips | General Software Chat | 1 | 8 oktober 2007 14:21 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4 april 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |