vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Rekisteri on ammuttu

Reply

Thread Tools
Old 18. toukokuuta 2008 07:39
Uusi Jäsen

Default Rekisteri on ammuttu

Hei.

I'm running OEM-versio XP Home Edition AMD Atholon 1800 + 1.54GHz. Se on 6 vuotta vanha ja on joitakin vakavia lajitteluun.

Rekisteri on vioittunut, Saan 429 virheet (Sub Main ActiveX componant ei pysty luomaan objektia), kun yrittää suorittaa tiettyjä. Exe-ohjelmia. Olen asentanut MDAC ja korjata sen 5 dollaria ohjelma, mutta turhaan. Task Manager vain näyttää käynnissä olevista prosesseista (valikkorivi on kadonnut, joten ainoa keino lopettaa se tehtäväpalkista).

Olen suorittanut Freebies CCcleaner Hijackthis ja maksetut Fors Xoftspy, Regcure ja ne kaikki eivät biz (tai niin se tuntuu tällä kertaa), mutta silti saan Chdsk kupla esiintyvät kertoa minulle tämä on vioittunut tai on rikki, ja kun Juoksen se it'll katkaista ja kopioida tiedostoja, mutta se ei täysin korjaa ne.

Pitäisikö minun leikata minun tappioita varmuuskopioida mitä tarvitsen ja käyttää pelätty "Return tietokoneesta Takaisin Factory valtio-levylle. Ja jos näin on ikää se on Microsoftin vielä kaikki tarvittavat päivitykset?

Toivottavasti voit auttaa .......
Old 18 toukokuu 2008, 07:41
Administrator Group

Jos omistat XP: n CD käynnistää se ja valitse toinen korjaus-vaihtoehto.

Tämä korjaa rekisterin ja jättää kaikki inc. tietosi, pikakuvakkeet, suosikit kuin ne olivat.

Varmista tehdä toinen korjaus vaihtoehto eivätkä muodossa tai osion mitään.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 18 toukokuu 2008, 08:15
Uusi Jäsen

Kaikki Minulla on levy, jossa lukee "Palauta tehdasasetukset". Sikäli kuin tiedän, tämä on vain pyyhi paljon ja palauttaa sen, miten se oli, kun ostin sen.

Se oli yksi niistä osta nyt maksa myöhemmin käsitellään yritykseltä nimeltä Tiny, jotka eivät pitkään jälkeen meni vatsa ylöspäin.
Old 18 toukokuu 2008, 08:18
Administrator Group

Joo se tuhoaa sen, valitettavasti jos rekisterissä on todella ruuvattu se on paras vaihtoehto.

Muokkaamalla rekisteriä manuaalisesti on vaikeaa ja erittäin aikaa vievää.
Old 18 toukokuu 2008, 08:48
Rahoittajien ryhmän

Voitko lainata XP: n CD keneltäkään.

Old 18 toukokuu 2008, 08:55
Uusi Jäsen

Saa nähdä, jos voin lainata veljeni XP Pro-levyjä. Se ei tee mitään eroa, jos se on ammattilainen tai ei se?
Old 18. toukokuuta 2008 08:59
Administrator Group

Joo, se on sama kuin mitä olet.

Jos sinulla on SP2 se on integroitu SP2-levyn kanssa.
Old 18 toukokuu 2008, 09:07
Uusi Jäsen

Ei SP2 ei saatavilla Microsoft Update enää?

Miten vanhoista tehdä päivityksiä, ennen kuin Microsoft poistaa?
Old 18 toukokuu 2008, 09:09
Administrator Group

Ei ole väliä.

Jos sinulla on SP2 tarvitset SP2 XP: n CD tehdä korjaus, miten voit korjata SP2: n asentaminen on normaali levy? Se on puuttuvat tiedot tehdä korjaus.
Old 18 toukokuu 2008, 09:25
Uusi Jäsen

Ai niin asentaa XP: n saa aikaan mitään muuta sitten? En ole päässyt täysin aloittaa uudelleen.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Rekisterieditori. Backup Needed. Muuttunut Fontit Rekisterieditorissa pete21 Windows-käyttöjärjestelmät 7 15. Maaliskuu 2009 13:32
Ongelmat yhdistämisessä minun Sony Cyber-shot Kamera Yksityinen Baldrick Digital Imaging & Tulostimet 8 31. lokakuu 2008 08:54
(56k varoitus) ruudunkaappaus contest-post automaattinen pelin kuvia tästä! cheesepuff PC & Console Gaming 8 18. Joulukuu 2007 11:11
Know Your Registry? Rob8UrChips General Software Chat 1 8. Lokakuu 2007 14:21
XP Registry DrWatson General Software Chat 7 4. Huhtikuu 2007 11:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.