![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi. Ik gebruik een OEM-versie van XP Home Edition Atholon op een AMD 1800 + 1.54GHz. Het is 6 jaar oud en moet een aantal ernstige uitzoeken. Het register is beschadigd, houd ik steeds 429 fouten (Sub Algemene Activex componant kan geen object maken) wanneer het proberen om bepaalde termijn. Exe-programma's. Ik heb opnieuw geïnstalleerd MDAC en gerepareerd met een $ 5 programma, maar tevergeefs. De Task Manager geeft alleen de lopende processen (de menu balk is verdwenen en dus de enige manier om het te sluiten uit de taakbalk). Ik heb stormloop naar de freebies cccleaner HijackThis en de betaalde fors XoftSpy, Regcure en ze doen het biz (of zo lijkt het op het moment), maar nog steeds krijg ik de Chdsk luchtbel verschijnt vertel je me dit is beschadigd of dat corrupt is, en wanneer Ik voer het uit het zal afgekapt en bestanden kopiëren, maar het zal niet volledig te herstellen. Moet ik mijn verliezen cut back-up van wat ik nodig heb en gebruik de gevreesde 'Return computer terug naar schijf Factory staat ". En als dat zo is de leeftijd is zal Microsoft nog steeds de nodige updates? Ik hoop dat je kan helpen ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u zelf een XP-cd booten en selecteer de tweede reparatie optie.
Dit zal herstellen van het register en verlof alles inc. uw gegevens, snelkoppelingen, favorieten zoals ze waren. Zorg ervoor dat de tweede optie reparatie doen en niet-formaat of partitie iets. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Alles wat ik heb is een schijf die zegt: 'Terug naar fabrieksinstellingen'. Voor zover ik weet dat dit zal alleen veeg de partij en opnieuw aan hoe het was toen ik hem kocht. Het was een van die nu kopen later gaat betalen van een onderneming genaamd Tiny, die niet lang daarna ging buik omhoog. |
|
| |||
| |||
| Ja, dat zal vegen zij helaas als het register echt is geschroefd het is de beste optie. Bezig met bewerken van het register handmatig is hard en zeer tijdrovend. |
|
| |||
| |||
| Kijk of je een XP-cd van iemand kan lenen.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik zal zien of ik kan lenen mijn broers XP pro schijven. Het zal geen enkel verschil maken als het pro's of niet zal het? |
|
| |||
| |||
| Ja, dan moet het hetzelfde zijn als wat je hebt. Als u SP2 zal moeten worden van een geïntegreerd SP2 schijf ook. |
|
| |||
| |||
| Is SP2 niet beschikbaar via Microsoft update meer? Hoe ver terug kan gaan voordat Microsoft updates verwijderen? |
|
| |||
| |||
| Maakt niet uit. Als u SP2 heb je een SP2 XP-cd om de reparatie te doen, hoe kun je repareren van een SP2 installeren met een normale schijf? Het zal ontbreken de gegevens om te doen de reparatie. |
|
| |||
| |||
| Oh dus het opnieuw installeren van XP zal geen invloed op iets anders dan? Ik heb niet helemaal opnieuw te beginnen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Register-editor. Back-up nodig. Veranderd Lettertypen in de Register - | pete21 | Windows besturingssystemen | 7 | 15 mrt 2009 13:32 |
| Problemen met het aansluiten van mijn Sony Cyber-shot-camera | Private Baldrick | Digital Imaging & Printers | 8 | 31 okt 2008 08:54 |
| (56k waarschuwing) beeldschermafdruk wedstrijd-post uw foto's in het spel hier! | cheesepuff | PC & Gaming Console | 8 | 18 dec 2007 11:11 |
| Know Your Register? | Rob8UrChips | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 8 okt 2007 14:21 |
| XP-Register | DrWatson | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | De 4 april 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |