![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei.
Jeg kjører en OEM versjon av XP Home Edition på en AMD Atholon 1800 + 1.54GHz. Det er 6 år gammel og trenger noe alvorlig sortering ut. Registret er ødelagt, må jeg få 429 feil (Sub Main ActiveX componant kan ikke opprette objekt) når du prøver å kjøre sikkert. Exe programmer. Jeg har reinstallert MDAC og reparerte den med en $ 5 programmet, men til ingen nytte. Oppgavebehandling viser kun aktive prosesser (menylinjen har forsvunnet, og så den eneste måten å lukke den er fra oppgavelinjen). Jeg har kjørt freebies CCcleaner Hijackthis og betalte Fors Xoftspy, RegCure, og de alle gjør biz (eller så virker det på den tiden), men fortsatt får jeg Chdsk boblen som vises fortelle meg dette er skadet eller som er korrupt, og når Jeg kjører det det vil avkorte og kopiere filer, men det vil ikke løse dem. Skal jeg klippe meg tap sikkerhetskopiere det jeg trenger og bruker den fryktede "Return Computer tilbake til fabrikken State" disk. Og i så fall være den alderen det vil Microsoft fortsatt har alle de nødvendige oppdateringer? Håper du kan hjelpe ....... |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis du har en XP-CD boote fra den og velge andre reparere alternativet.
Dette vil reparere registret og forlate alt mva. dataene, snarveier favoritter som de var. Sørg for å gjøre det andre gjenopprettingsalternativet og ikke format eller partisjon noe. Min System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Alt jeg har er en plate som sier "Gå tilbake til fabrikkinnstillinger. Så vidt jeg vet dette vil bare tørke av masse og tilbakestille den til hvordan det var da jeg kjøpte den.
Det var en av de som kjøper nå betale senere tilbud fra et firma som heter Tiny, som ikke lenge etterpå gikk buken opp. |
|
|
|||
|
|||
|
Ja det skal tørke det, dessverre om registret er virkelig skrudd det er det beste alternativet.
Redigere registret manuelt er vanskelig og svært tidkrevende. |
|
|
|||
|
|||
|
Se om du kan låne en XP-CD fra noen.
|
|||
|
|||
|
Jeg skal se om jeg kan låne mine brødre XP pro-plater. Det vil ikke gjøre noen forskjell om det er pro eller ikke vil det?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, må det være den samme som hva du har.
Hvis du har SP2 det må være en integrert SP2 plate også. |
|
|
|||
|
|||
|
Er SP2 ikke tilgjengelig via Microsoft Update lenger?
Hvor langt tilbake går oppdateringer før Microsoft fjerner dem? |
|
|
|||
|
|||
|
Spiller ingen rolle.
Hvis du har SP2 trenger et SP2 XP-CDen for å gjøre reparasjoner, hvordan kan du reparere en SP2 installere med en vanlig plate? Det vil være mangler data å gjøre reparasjonen. |
|
|
|||
|
|||
|
Å så reinstallere XP vil ikke effekten noe annet da? Jeg har ikke helt til å begynne igjen.
|