![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmmm.
Hvis du får en matchende CD til din nuværende installation, du kan gøre en reparation, som jeg nævnte ovenfor. Hvis du ikke kan få en cd, du bliver nødt til at bruge din gendannelses-cd, som vil udslette alt. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ok cheers for det. Så incase jeg nødt til at tørre partiet. Hvad er den bedste backup-software og er der nogle gode gratis eller open source til rådighed? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal bare kopiere alle dine ting på et andet drev og derefter kopiere den tilbage engang opdateret. Ingen behov for backup software virkelig.
|
| |||
| |||
| Jeg har været at sætte det ud for et stykke tid, men jeg er nødt til at få en ny harddisk. Ud af de 35gig Jeg startede med at jeg er nu nede på 2 og en smule, som sandsynligvis ikke hjælpe de fattige maskinen, ellers er det en masse cd'er. |
|
| |||
| |||
| En harddisk er ikke noget, passer, at gøre det opsving og opsætning af den gamle drevet som en slave. Billigste HD på ebuyer er £ 30, til at starte det er en Westen Digital og 80 GB. http://www.ebuyer.com/product/23275 En anden ting er at sikre, at du har drivere til hardwaren i maskinen, før du starter. |
|
| |||
| |||
| 80gig vil være om at begrænse denne stakkels pige kunne sandsynligvis håndtag. PC verden gør EIDE-drev med humungus koncerter for omkring £ 79, men jeg tror, det er ønsketænkning for denne gamle timer. |
|
| |||
| |||
| PCW er meget overpris makker. Hent den online fra ebuyer, dupper eller lignende. Du vil finde 40GB drev bliver sjældne og som følge heraf er mere end 80 GB drev. |