![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| How.
| |||
| |||
| Ok Cheers for that. Joten incase Olen pyyhkiä erän. Mikä on paras varmuuskopio-ohjelmiston, ja onko olemassa mitään hyvää vapaan tai avoimen lähdekoodin käyttöön? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kopioi kaikki jutut toiseen asemaan ja kopioi se sitten takaisin, kun muotoillaan. Ei tarvetta varmuuskopiointiohjelma todella.
|
| |||
| |||
| Olen ollut laitat sen pois jonkin aikaa, mutta aion pitää saada uusi kiintolevy. Ei 35gig Aloitin olen nyt laskenut 2 ja vähän joka luultavasti ei auta köyhiä koneen, muuten se on paljon CD-levyjä. |
|
| |||
| |||
| Kiintolevy ei ole mitään, kunnossa, että ei hyödyntämistä ja asetukset vanha asema kuin orja. Halvin HD ebuyer on £ 30, käynnistää se on Westen Digital ja 80GB. http://www.ebuyer.com/product/23275 Toinen asia on varmistaa, olet ohjaimet laitteiston sisällä koneen ennen kuin aloitat. |
|
| |||
| |||
| 80gig on noin rajoittaa köyhien tyttö voisi ehkä käsitellä. PC-maailmassa ei EIDE drives kanssa humungus keikkoja noin £ 79, mutta mielestäni on toiveajattelua tämän vanhan ajastin. |
|
| |||
| |||
| PCW hyvin overpriced kaveri. Get it verkossa ebuyer, hietakampela tai muuta sellaista. Löydät 40GB asemat saavat harvinaisia, ja seurauksena on enemmän kuin 80 Gt: n asemat. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Rekisterieditori. Backup Needed. Muuttunut Fontit Rekisterieditorissa | pete21 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 15. Maaliskuu 2009 13:32 |
| Ongelmat yhdistämisessä minun Sony Cyber-shot Kamera | Yksityinen Baldrick | Digital Imaging & Tulostimet | 8 | 31. lokakuu 2008 08:54 |
| (56k varoitus) ruudunkaappaus contest-post automaattinen pelin kuvia tästä! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 8 | 18. Joulukuu 2007 11:11 |
| Know Your Registry? | Rob8UrChips | General Software Chat | 1 | 8. Lokakuu 2007 14:21 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4. Huhtikuu 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |