![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hmmmm.
Als je een bijpassende cd naar uw huidige installatie kunt u een reparatie doen zoals ik al zei hierboven. Als je niet kunt krijgen een cd die u zult uw herstel-cd gebruiken die zullen vegen alles. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok cheers for that. Dus incase ik de partij af te vegen. Wat is de beste back-upsoftware en is er een goede gratis of open source beschikbaar?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kopieer gewoon al je spullen naar een andere schijf kopiëren en vervolgens weer een keer geformatteerd. Geen behoefte echt voor back-up software.
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb het af zetten voor een tijdje, maar ik ga hebben om een nieuwe harde schijf te krijgen. Uit de 35gig Ik ben begonnen met Ik ben nu naar 2 en een beetje die waarschijnlijk niet helpt de arme machine, anders is het een veel cd's.
|
|
|
|||
|
|||
|
Een harde schijf is niets, dat past, doe het herstel en het instellen van de oude schijf als een slaaf.
Goedkoopste HD op ACES Direct is £ 30, op te starten is het een Westen Digital en 80GB. http://www.ebuyer.com/product/23275 Een ander ding is om te controleren of je drivers voor de hardware in de machine voordat u begint. |
|
|
|||
|
|||
|
80gig zal worden over de limiet dit arme meisje kan waarschijnlijk behandelen. PC-wereld doen EIDE-schijven met humungus optredens voor ongeveer 79 pond, maar ik denk dat dat wishful thinking van deze old timer.
|
|
|
|||
|
|||
|
PCW zijn erg overpriced mate.
Get it online bij ACES Direct, schar of iets dergelijks. U vindt 40GB schijven worden steeds zeldzaam en als gevolg daarvan zijn meer dan 80GB drives. |