![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmmm.
Hvis du får en matchende CD til din nåværende installasjon, kan du gjøre en reparasjon som jeg sa ovenfor. Hvis du ikke kan få en CD du må bruke gjenopprettings-CD som skal tørke alt. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ok hurra for det. Så incase Jeg må tørke av mye. Hva er den beste programvare for sikkerhetskopiering og er det noen gode fri eller åpen kildekode tilgjengelig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare kopier alle ting til en annen stasjon, og deretter kopiere det tilbake når formateres. Ikke behov for programvare for sikkerhetskopiering egentlig.
|
| |||
| |||
| Jeg har vært å sette den av på en stund, men jeg er nødt til å få en ny harddisk. Ut av 35gig begynte jeg med jeg nå ned til 2 og litt som trolig ikke hjelper de fattige maskinen, ellers er det en masse CDer. |
|
| |||
| |||
| En harddisk er ingenting, passform som gjør den frisk og oppsett den gamle stasjonen som en slave. Billigere HD på ebuyer er £ 30, for å starte det er en Westen Digital og 80GB. http://www.ebuyer.com/product/23275 En annen ting er å sørge for at du har driverne for maskinvaren inni maskinen før du begynner. |
|
| |||
| |||
| 80gig vil være om å begrense denne stakkars jenta trolig kunne håndtere. PC world do EIDE disker med humungus spillejobber for rundt £ 79 men jeg tror det er ønsketenkning for denne gamle timer. |
|
| |||
| |||
| PCW are very overpriced mate. Få det online fra ebuyer, dabs eller lignende. Du vil finne 40GB disker får sjelden og som et resultat er mer enn 80GB disker. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Registerredigering. Backup nødvendig. Endret fonter i Registry | pete21 | Windows-operativsystemer | 7 | 15 mars 2009 13:32 |
| Problemer med å koble min Sony Cyber shot Kamera | Private Baldrick | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 31 oktober 2008 08:54 |
| (56k advarsel) skjermbilde contest-post dine i spillet bildene her! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 8 | 18 desember 2007 11:11 |
| Kjenn Registerverdi? | Rob8UrChips | General Software Chat | 1 | 8 oktober 2007 14:21 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4 april 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |