![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en geninstallation af Windows XP Home yesterday.during installationen det giver fejl på nogle filen og har sprunget over filen fra installing.now im oplever langsom start problem.it stucks på 'Windows starter op "for 2 minutter, og derefter yderligere 2 -3 minut på velkomstsiden screen.tried kører systemfil Kontrolprogram men stadig samme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når jeg har set det før i tiden var det en defekt disk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, det kan også være forårsaget af SATA HDD ikke blive fastsat i IDE mode.
|
| |||
| |||
| så hvad skal jeg gøre nu? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil kopiere CD. Det virkede for mig. |
|
| |||
| |||
| do u betyde kopi af Windows XP-cd igen? |
|
| |||
| |||
| Ja. Jeg havde en original, som har givet afslag til at arbejde, filkopiering fejl. Jeg kopieret den og derefter problemet gik væk. Grundlæggende disken kan blive beskadiget, men nogle gange er de kopi fint. Det er værd at prøve, jeg vil også sørge for, at du helt slette partitioner og fuldt format før installere for at sikre, at harddisken er tip top. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er de samme filer, hver gang du forsøger at installere, end som nævnt er det sikkert en defekt harddisk.
Men hvis de filer, der ikke kan læse, er forskellige, hver gang du forsøger at installere, det kunne være en Ram spørgsmål. Hvis ja og du har mere end 1 stick RAM, kan du prøve at fjerne en og prøv at installere igen, hvis ikke bedre swap dem rundt .... eller prøv forskellige Ram. Hvis filerne er sprunget over under installationen, er der virkelig ingen mening i at fortsætte med installationen, da der vil højst sandsynligt være problemer med systemet. Mit system: Hjem Build
|