![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een herinstalleren van Windows XP Home yesterday.during de installatie geeft op een aantal fouten bestand overgeslagen en is het bestand van installing.now im ervaren traag opstarten problem.it stucks op 'Windows is bezig met opstarten "voor 2 minuten en daarna nog 2 -3 minuut op het welkom screen.tried draaiend systeem bestand checker, maar nog steeds hetzelfde.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Toen ik heb dit gezien in het verleden was het een defecte schijf.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik denk dat het kan ook veroorzaakt worden door SATA HDD's niet in IDE modus.
|
|
|||
|
|||
|
ja, wat moet ik nu doen?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik zou kopiëren van de CD. Dat werkte voor mij.
|
|
|
|||
|
|||
|
do u betekenen exemplaar van de Windows XP-cd weer?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja. Ik had een origineel dat weigerde te werken, bestand kopiëren fouten. Ik gekopieerd en vervolgens het probleem ging weg.
In principe de schijf kan worden beschadigd, maar soms kopie prima. Het is het proberen waard, ik zou er ook voor zorgen dat u volledig verwijderen van de partities en VOL-formaat alvorens te installeren om ervoor te zorgen dat de harde schijf is tip top. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Als het dezelfde bestanden elke keer dat je probeert te installeren, dan zoals vermeld, is het waarschijnlijk een defecte schijf.
Indien echter de bestanden die niet kunnen worden gelezen zijn elke keer anders u probeert te installeren, kan het een Ram kwestie. Als dat zo is en je hebt meer dan 1 stok van Ram, probeer het verwijderen van een en probeer opnieuw te installeren, als er geen betere swap rond .... of probeer verschillende Ram. Als bestanden worden overgeslagen tijdens de installatie, is er echt geen zin om verder te gaan met de installatie, als er meer dan waarschijnlijk problemen met het systeem. Mijn Systeem: Home Bouw
|