![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde en reinstall av Windows XP Home yesterday.during installasjonen det gir feil på enkelte fil, og har hoppet over filen fra installing.now im opplever treg oppstart problem.it stucks på "Windows starter opp" i 2 minutter og deretter en 2 -3 minutter på aksepteres screen.tried kjøre Systemfilkontroll men fortsatt samme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når jeg har sett dette i det siste det var en feil plate.
| |||
| |||
| Jeg tror det kan også være forårsaket av SATA harddisker som ikke er satt i IDE modus.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| så hva skal jeg gjøre nå? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil kopiere CD. Det virket for meg. |
|
| |||
| |||
| gjøre u bety kopiere CDen for Windows XP på nytt? |
|
| |||
| |||
| Ja. Jeg hadde en original som nektet å arbeide, Filkopiering feil. Jeg kopierte det og problemet ble borte. Utgangspunktet platen kan være skadet men de kopierer bare fint. Det er verdt et forsøk, ville jeg også gjøre at du sletter partisjoner og full format før du installerer at harddisken er tip top. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er det samme hver gang du prøver å installere, enn som nevnt er det trolig en defekt disk.
Hvis filene som ikke kan lese er forskjellige hver gang du prøver å installere, kan det være en Ram problemet. Hvis det er slik, og du har mer enn 1 pinne RAM, kan du prøve å fjerne en og prøv å installere på nytt, hvis ikke bedre bytte dem rundt .... eller prøve ulike Ram. Hvis filene er hoppet over under installasjon, det er egentlig ikke noe poeng i å fortsette med installasjonen, så vil det mer enn sannsynlig være problemer med systemet. Min System: Hjem Bygg
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell Inspiron 530 - Windows Installer | tommyg23 | Windows-operativsystemer | 1 | 28 september 2009 09:26 |
| Installere Windows Vista x64 på en Toshiba A300 Laptop? | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 3 | 13 april 2009 08:58 |
| Funny lydavspilling etter Windows installer | engelcain | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 11 desember 2008 08:20 |
| Hvordan kan jeg installere Windows XP? | VictorSxl | Windows-operativsystemer | 7 | 25 oktober 2008 12:52 |
| Installer Windows - Laptop krasj | sls2k8 | General Hardware Chat | 2 | 31 august 2008 11:06 |
| Thread Tools | |
| |