vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Asenna Windows Vista X64 on Toshiba A300 Laptop?

Reply

Thread Tools
Old 12 huhtikuu 2009, 20:44
Jäsen

Default Asenna Windows Vista X64 on Toshiba A300 Laptop?

Jos joku on ajatus siitä, miten asentaa Windows Vista Home Premium x64 on Toshiba A300 Laptop? Tiedän, miten asentaa ja asentaa Windows XP, mutta ei Windows Vista x64-ja im peloissaan aion sotkea minun laptop ... Olen luonut Recovery Disk joita en osaa käyttää sitä? Jos joku on kannettava näin ja joka voi auttaa minua?
Old 13 huhtikuu 2009, 03:28
Jäsen

aloittaa kpl, paina poistaa tai f4 käynnistää levylle, sitten olisi ohjeita siellä?
Old 13 huhtikuu 2009, 08:24
Jäsen

Yay, sain sen ja Ikävä sanoa, mutta olen yrittänyt, ja että ei se :(... lol, Kiitos Anyways ...
Old 13 huhtikuu 2009, 08:58
Rahoittajien ryhmän

1) käynnistyä PC ja paina kumpi näppäile se kertoo, on tarkoitus tulla BIOS (Yritä tilan ja kaksoisnapsauta salakuuntelevat jos yhden kosketa ei toimi)
2) Siirry jotain Boot Tilaa tai Boot Priority valinta, tai jotain vastaavaa
3) Alter asetuksia niin, että CD-asema tulee ennen Hard Drive
4) Aseta asennuslevyltä vuonna lokeron
5) Uudelleenkäynnistys

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Jälkeen Vista asennetaan uudelleen USB doesnt work on Toshiba laptop anikomr Windows-käyttöjärjestelmät 22 20 marraskuu 2009 17:21
Toshiba Laptop jäätyy Windows Startup Werwolf Windows-käyttöjärjestelmät 0 5th Jun 2009 20:23
Cant Katso Streamings jälkeen Vista Uudelleenasennus Sandra Web-selaimet ja FTP Clients 3 30. toukokuuta 2009 14:07
Asenna Windows - Kannettava tietokone kaatuu sls2k8 Rautatavaran Chat 2 31. Aug 2008 11:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.