mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Installeer Windows Vista x64 op een Toshiba A300 laptop?

Reply

Thread Tools
Old 12 apr 2009, 20:44
Lid Fractie

Default Installeer Windows Vista x64 op een Toshiba A300 laptop?

Heeft iemand een idee over de manier waarop Windows Vista Home Premium x64 op een Toshiba A300 laptop? Ik weet hoe te installeren en opnieuw installeren van Windows XP, maar niet voor Windows Vista x64 en im bang zal ik rotzooi op mijn laptop ... Ik heb een Recovery Disk waarvan ik niet weet hoe het gebruik van zo? Heeft iemand een laptop als deze en dat kan mij helpen?
Old 13 apr 2009, 03:28
Lid Fractie

PC starten, drukt u op verwijderen of f4 opstarten van de schijf, dan moet er instructies van daar?
Old 13 apr 2009, 08:24
Lid Fractie

Hoera, ik heb het, en ik haat het om te zeggen maar ik probeerde dat en dat was niet :(... lol, Bedankt Anyways ...
Old 13 apr 2009, 08:58
Donor Groep

1) Boot up pc, en druk op welke toets hij vertelt u is om het BIOS (Probeer bedrijf en dubbel tikken als een enkele tik niet werkt)
2) Navigeer naar zoiets als Boot Order of Boot Priority Selectie, of iets dergelijks
3) Alter-instellingen, zodat de CD-drive wordt geleverd voor de Hard Drive
4) Plaats de installatie CD in de lade
5) Herstart

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Na installatie van Vista Re-USB doesnt work on Toshiba Laptop anikomr Windows besturingssystemen 22 20 november 2009 17:21
Toshiba Laptop bevriest Op Windows Startup Weerwolf Windows besturingssystemen 0 De 5 juni 2009 20:23
Cant Watch Streamings Na Vista opnieuw installeren Sandra Web Browsers & FTP Clients 3 30 mei 2009 14:07
Installeer Windows - Laptop Crashing sls2k8 Algemeen Hardware Chat 2 31 aug 2008 11:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.