mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Installere Windows Vista x64 på en Toshiba A300 Laptop?

Reply

Thread Tools
Old 12 april 2009, 20:44
Medlem Group

Har noen en ide om hvordan du installerer Windows Vista Home Premium x64 på en Toshiba A300 Laptop? Jeg vet hvordan du installerer og installere Windows XP, men ikke Windows Vista x64 og im redd jeg rotet opp min laptop ... Jeg har opprettet en Recovery Disk som jeg ikke vet hvordan du skal bruke det? Har noen en laptop som dette og som kan hjelpe meg?
Old 13 april 2009, 03:28
Medlem Group

Start PC, trykker slette eller F4 boot fra disken, så det bør være instruksjonene derfra?
Old 13 april 2009, 08:24
Medlem Group

Yay, jeg har det, og jeg hater å si, men jeg prøvde det og det var ikke det :(... lol, Takk Anyways ...
Old 13 april 2009, 08:58
Donor Group

1) Boot opp PCen, og trykk på hvilken tast det forteller deg, er å angi BIOS (Prøv å holde og doble tastetrykk hvis enkelt trykk ikke fungerer)
2) Naviger til noe Boot Bestill eller Boot Priority markering, eller noe lignende
3) Alter innstillingene slik at CD-stasjonen kommer før Harddisk
4) Plasser installasjonsdiskett i skuffen
5) Omstart
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.