mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Geninstallere System Recovery CD's

Reply

Thread Tools
Old 17. juni 2009, 09:12
Ny Medlem Gruppen

Default Geninstallere System Recovery CD's

Min hardrive styrtede ned. Jeg har en Acer 5000. Tog den til "Computer Heaven", havde en ny harddisk sat i, og de fortalte mig det ville være en let sag at geninstallere mit system cd'er, der fulgte med min computer og undgå at betale en anden 200,00
Jeg har prøvet denne proces et par gange, og når det bliver til et vist punkt, det siger, at det ikke er i stand til at finde en bestemt fil. Er der hjælp til mig? Jeg lukke den ud og ville være nødt til at starte forfra.
Old 17. juni 2009, 12:00
Medlem Gruppen

Default Geninstallere System Recovery CD's

Er det ikke give dig en mulighed for at "Retry" og finde den fil? Lyder som du har en dårlig cd / kopi af Windows.

Jeg har Windows-cd på denne måde og nogle gange hvis jeg igen den finder nødvendige fil.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
System Recovery dræbte min computer smoser1959 Windows-operativsystemer 2 3 oktober 2009 16:02
Compaq V5201US System Recovery problem lnicole General Software Chat 1 30. maj 2009 00:43
System genoprette / System Recovery ct122592 Windows-operativsystemer 1 2 januar 2008 18:49
Recovery disk spørgsmålet, operativsystem eller ej! tjpearson Windows-operativsystemer 2 15 november 2007 08:08
System Restore CD hjælp og Lagring Drivere før Geninstallere max_151 Windows-operativsystemer 1 16 juni 2007 12:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.