mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Reinstalling System Recovery CD's

Reply

Thread Tools
Old 17 jun 2009, 09:12
Nieuw Lid Fractie

Default Reinstalling System Recovery CD's

Mijn hardrive neergestort. Ik heb een Acer 5000. Nam het op "Computer Heaven", had een nieuwe harde schijf in en ze vertelde me dat het zou een fluitje van een cent om opnieuw mijn systeem CD's die bij mijn computer en het betalen van een andere vermijden 200,00
Ik heb geprobeerd dit proces een paar keer en als het komt tot een bepaald punt, ze zegt dat zij niet in staat is om een aantal specifieke bestand. Is er hulp voor mij? Ik sluit het af en zou moeten beginnen.
Old 17 juni 2009, 12:00
Lid Fractie

Default Reinstalling System Recovery CD's

Is het niet geven u een optie op 'Opnieuw' en zoek het bestand? Klinkt als je een slechte cd / kopie van Windows.

Ik heb windows cd als deze en soms als ik het opnieuw proberen zij constateert de benodigde bestand.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
System Recovery Killed My Computer smoser1959 Windows besturingssystemen 2 3 oktober 2009 16:02
Compaq V5201US System Recovery probleem lnicole Algemene programmatuurnoot Chat 1 30 mei 2009 00:43
Systeem herstellen / System Recovery ct122592 Windows besturingssystemen 1 De 2 januari 2008 18:49
Recovery schijf vraag, besturingssysteem of niet! tjpearson Windows besturingssystemen 2 15 nov 2007 08:08
System Restore CD helpen en opslaan Drivers voordat Reinstalling max_151 Windows besturingssystemen 1 16 jun 2007 12:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.