![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn hardrive neergestort. Ik heb een Acer 5000. Nam het op "Computer Heaven", had een nieuwe harde schijf in en ze vertelde me dat het zou een fluitje van een cent om opnieuw mijn systeem CD's die bij mijn computer en het betalen van een andere vermijden 200,00 Ik heb geprobeerd dit proces een paar keer en als het komt tot een bepaald punt, ze zegt dat zij niet in staat is om een aantal specifieke bestand. Is er hulp voor mij? Ik sluit het af en zou moeten beginnen. |
|
| |||
| |||
| Is het niet geven u een optie op 'Opnieuw' en zoek het bestand? Klinkt als je een slechte cd / kopie van Windows. Ik heb windows cd als deze en soms als ik het opnieuw proberen zij constateert de benodigde bestand. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| System Recovery Killed My Computer | smoser1959 | Windows besturingssystemen | 2 | 3 oktober 2009 16:02 |
| Compaq V5201US System Recovery probleem | lnicole | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 30 mei 2009 00:43 |
| Systeem herstellen / System Recovery | ct122592 | Windows besturingssystemen | 1 | De 2 januari 2008 18:49 |
| Recovery schijf vraag, besturingssysteem of niet! | tjpearson | Windows besturingssystemen | 2 | 15 nov 2007 08:08 |
| System Restore CD helpen en opslaan Drivers voordat Reinstalling | max_151 | Windows besturingssystemen | 1 | 16 jun 2007 12:01 |
| Thread Tools | |
| |