![]() |
|
| |||
| |||
| Min hardrive krasjet. Jeg har en Acer 5000. Tok det å "Computer Heaven", hadde en ny harddisk settes i, og de fortalte meg at det ville være en drøm å reinstallere systemet CDer som fulgte med maskinen og unngå å betale en annen 200,00 Jeg har forsøkt denne prosessen et par ganger, og når det blir til et visst punkt, den sier at den ikke finner noen bestemt fil. Finnes det hjelp for meg? Jeg stenge den av og måtte starte på nytt. |
|
| |||
| |||
| Ikke det gi deg en mulighet til å "prøve", finn filen? Høres ut som du har en dårlig cd / kopi av Windows. Jeg har windows cd som dette, og noen ganger hvis jeg prøve den finner det nødvendig fil. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Systemgjenoppretting Killed My Computer | smoser1959 | Windows-operativsystemer | 2 | 3 oktober 2009 16:02 |
| Compaq V5201US System utvinning problem | lnicole | General Software Chat | 1 | 30 mai 2009 00:43 |
| Systemgjenoppretting / system gjenoppretting | ct122592 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Recovery disk spørsmålet, operativsystemet eller ikke! | tjpearson | Windows-operativsystemer | 2 | 15 nov 2007 08:08 |
| Systemgjenoppretting CD hjelp og Saving drivere før du installerer | max_151 | Windows-operativsystemer | 1 | 16 juni 2007 12:01 |
| Thread Tools | |
| |