![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Efter at downloade den anbefalede føreren downloads fra Gateway website for min Gateway laptop, jeg har været mærke intermitterende, at når at genstarte computeren, skal den blå skærm synes, at jeg har en korrupt driveren installeret, og at jeg ville være nødvendigt at geninstallere det. Jeg tror, at føreren eller drivere pågældende har noget at gøre med den grafiske processor. Jeg har lige chattet med Gateway teknisk support, og de fortalte mig, at den eneste måde at fastsætte eller reparation korrupt Windows XP drivere ville være at geninstallere Windows XP blev jeg virkelig håber på en nemmere måde at løse eventuelle korrupte drivere uden at skulle geninstallere hele Windows XP operativsystemet. Andre end den blå skærm vises intermitterende, computeren arbejder bøde. Der er ingen nævneværdige problemer med ydeevnen, når de opererer computeren. Derfor vil jeg virkelig ikke se behovet for at geninstallere Windows XP-operativsystemet. Er der nogen kender til en enkel og nem måde at opdage og reparation korrupt chauffører, der kører på Windows XP-driver systemsvwithout være nødt til at geninstallere det? Tak. |
|
| |||
| |||
| Har du Windows XP Installation / installations-cd? hvis så du kan forsøge at reparere Windows ved hjælp af det. |
|
| |||
| |||
| Alt, hvad jeg har, er Gateway opsving disk, der indeholder Windows XP-operativsystemet. |
|
| |||
| |||
| Du kan muligvis bruge til at reparere operativsystemet. Efter sikkerhedskopiering af alle vigtige data Jeg vil indsætte disk, mens der i de OS og se om det giver en mulighed for at reparere Windows. Du kan prøve det ved at starte fra cd også. Bare ikke gå ind for en fuldstændig genopretning, kun en reparation, hvis det er muligt. Ikke Gateway disk har alle dine drivere på det? Jeg er nysgerrig efter, hvorfor du gjorde det i første omgang selv?? "Efter at downloade den anbefalede driver downloads fra Gateway website for min Gateway laptop" |
|
| |||
| |||
| Jeg vil give, at et skud. Tak. Driverne findes på cd'en. Den eneste grund til, at jeg hentede drivere var fordi Gateway via deres online chat, erklærede, at i henhold til den model / ID-nummer på min computer, er det påkrævet driver opdateringer. Derfor er jeg hentede dem drivers.It ville være rart, hvis Gateway tilbydes en software til at scanne computere for nødvendige opdateringer. De har en på deres hjemmeside, men de fortalte mig, at det ikke er for computere som mit. |
|
| |||
| |||
| Tja, hvis computeren var der ingen problemer, den ikke behøvede opdaterede drivere. Generelt er den eneste gang, jeg kender til folk, som kræver opdaterede drivere er, hvis enheden ikke fungerer korrekt eller er der nogle spørgsmål om sikkerhed. Hvis ovenstående er korrekt, og enheden blev opererer bøde før opdatere driveren Jeg vil foreslå at gå i Enhedshåndtering og rullende tilbage føreren. Hvis du er usikker på, hvilken enhed der forårsager problemet kan du prøve at rulle dem tilbage en ad gangen, indtil problemet er løst. Du kan oprette et gendannelsespunkt mellem hvert forsøg incase problemerne opstår som følge af dette. Du kan også prøve at gå til et gendannelsespunkt, der blev forud for den oprindelige Gateway driver opdateringer. Også, at du typisk ikke nødvendigt at geninstallere Windows, fordi en lokomotivfører er at give dig problemer. Du skal blot re-install eller roll back den givne driver. Gateway skulle have alle XP-drivere til dine specifikke system. Hvis du har installeret nye ikke OEM komponenter du kan få disse drivere fra den cd, der fulgte med, at specifikke enhed eller fra producentens websted. |
|
| |||
| |||
| Jeg undskylder, men ovenstående stilling kan være lidt forvirrende så, Jeg vil foreslår nu, at du går til en gendannelsespunkt før Gateway opdateringer. Simpelthen fordi jeg har ingen idé om, hvad de opdateret. Så hvis problemet ikke er løst, vil jeg gerne foreslå rullende tilbage opdaterede drivere én efter én. Hvis dette er en chauffør spørgsmålet bør det så være løst. Hvis ikke vil jeg gerne foreslå, at geninstallere driverne fra den cd. Endelig, hvis det ikke virker det måske ikke er en driver problem, og du kan være nødt til at reparere eller geninstallere Windows. Jeg håber, at dette hjælper. Det er grundlæggende en proces for eliminering begyndende med den letteste og arbejde hen imod de vanskeligste. :) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dead Gateway M210 Laptop, PSU? | Bubba | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 16 marts 2009 09:21 |
| HP Laptop - 7150M NVIDIA-drivere til Windows Vista | Hybr! D | Multimedia & Codecs | 2 | 27 november 2008 19:31 |
| Har brug for hjælp til at reparere vinduer efter at fjerne en partition | newtoit | Windows-operativsystemer | 4 | 8 oktober 2008 13:20 |
| Har du brug for hjælp til at reparere Windows XP | stuartwhite | Windows-operativsystemer | 30 | 7 oktober 2008 09:42 |
| XP Drivere til Gateway MT6823B | scrivomcdivo | Multimedia & Codecs | 4 | 17th Dec 2007 11:26 |
| Thread Tools | |
| |