vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Repairing Corrupt Windows XP Drivers - Gateway Laptop

Reply

Thread Tools
Old 9 maaliskuu 2009, 14:40
Uusi Jäsen

Default Repairing Corrupt Windows XP Drivers - Gateway Laptop

Kun olet ladannut suositellaan kuljettaja lataukset Gateway verkkosivuilla minun Gateway laptop, olen huomannut ajoittain, että kun tietokone on käynnistynyt uudelleen, sininen näyttö näyttää siitä, että minulla on korruptoitunut ohjain on asennettu, ja että minun olisi asenna se. Uskon, kuljettajan tai kuljettajien kyseessä on jotain tekemistä sen kanssa näytönohjain. Olen vain chattasivat Gateway teknistä tukea ja he kertoivat minulle, että ainoa tapa korjata tai korjata vioittunut Windows XP-ohjainten olisi asentaa Windows XP: Olin todella toivoa ja helpompi tapa korjata kaikki rikki kuljettajat ilman asentaa koko Windows XP käyttöjärjestelmä. Muu kuin sininen näyttö esiintyy ajoittain, tietokone toimii hyvin. Havaittavissa ei ole suorituskykyyn liittyviä ongelmia, kun ne toimivat tietokoneen. Siksi en todellakaan näe tarvetta asentaa Windows XP-käyttöjärjestelmä. Onko kukaan tiedä yksinkertainen ja helppo tapa havaita ja korjata korruptoitunut ajurit Windows XP-käyttöjärjestelmän systemsvwithout tarvitse asentaa uudelleen? Kiitos.
Old 13 maaliskuu 2009, 15:56
Jäsen

Onko sinulla Windows XP: n asennus-CD-asennuslevy? jos niin voisit yrittää korjata Windowsin sitä.
Old 13 maaliskuu 2009, 16:00
Uusi Jäsen

Minulla on vain Gateway hyödyntämistä levy, joka sisältää Windows XP-käyttöjärjestelmä.
Old 13 maaliskuu 2009, 16:56
Jäsen

Voit ehkä käyttää tätä korjata OS. Varmuuskopiot kaikista tärkeistä tiedoista haluaisin lisätä levylle kun on OS ja katso jos se tarjoaa mahdollisuuden korjata windows. Voisit kokeilla sitä käynnistettäessä rompulta samoin. Eivät vain mennä täydellinen toipuminen, vain korjaus, jos mahdollista.

Ei Gateway levyn kaikki ohjaimet on? Olen utelias, miksi teit tämän ensiksi vaikka? "Kun olet ladannut suositeltu kuljettaja lataukset Gateway verkkosivuilla minun Gateway laptop"
Old 13 maaliskuu 2009, 17:12
Uusi Jäsen

Esitän, että ammuttu. Kiitos. Ohjaimet sisältyvät CD. Ainoa syy, miksi olen ladannut ajurit johtui Gatewayn kautta online chat, että mallin mukaan / tunniste minun tietokone, se edellyttää kuljettajan päivitykset. Siksi olen ladannut ne drivers.It olisi mukavaa, jos Gateway tarjottu ohjelmisto tietokoneiden tarkistamiseen tarvittavat päivitykset. Heillä on yksi heidän Internet-sivuillaan, mutta he kertoivat minulle, että se ei ole tietokoneita kuin omani.
Old 13 maaliskuu 2009, 18:41
Jäsen

No, jos tietokone, joilla ei ole ongelmia, se ei tarvitse päivittää ajurit. Yleensä vain kerran tiedän tarvitsevien henkilöiden päivitettyjä ohjaimia on, jos laite ei toimi kunnolla tai on olemassa jokin turvallisuuden ongelma.

Jos edellä mainittu on oikea, ja laite toimi hienoa ennen ohjaimen päivittäminen I'd suggest menee Laitehallinta ja purkaa kuljettaja. Jos olet epävarma mikä laite aiheuttaa ongelman voit kokeilla liikkuvan ne kaikki takaisin yksi kerrallaan, kunnes ongelma on ratkaistu. Voit luoda palautuspisteen keskenään yrittää incase ongelmat johtuvat siitä. Voit myös kokeilla aikoo palautuspiste, joka oli ennen ensimmäisen Gateway ohjainpäivitykset.

Lisäksi sinun ei yleensä tarvitse asentaa Windowsin, koska kuljettaja on antaa sinulle vaikeuksia. Sinun tarvitsee vain uudelleen asentaa tai roll back annetaan kuljettajalle. Gateway on kaikki XP-ohjaimet erityistä järjestelmää. Jos olet asentanut uuden kuin OEM-komponentteja saat ne ajurit CD-levyltä mukana kyseisen laitteen tai kyseisen valmistajan sivustosta.
Old 13 maaliskuu 2009, 18:47
Jäsen

Olen pahoillani, mutta edellä jälkeen voi olla hieman sekava niin,

Haluan ehdottaa nyt, että menet palautuspiste ennen Gateway päivitykset. Yksinkertaisesti siksi, että minulla ei ole aavistustakaan, mitä ne ajan tasalle.

Sitten jos ongelma ei ole ratkennut, I'd suggest purkaa päivitetyt ohjaimet yksitellen. Jos tämä on kuljettajan ongelma olisi sitten ratkaistu.

Jos ei niin olin ehdottaa asentaa ajurit CD-levyltä.

Lopuksi, jos se ei toimi, se ei saa olla kuljettajan ongelma, ja saatat joutua korjaamaan tai asentamaan Windowsin uudelleen.

Toivottavasti tämä auttaa. Se on pohjimmiltaan prosessi poistaminen alkaa helpoin ja työtä kohti vaikein. :)
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Dead Gateway M210 Laptop, PSU? Bubba Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 16. Maaliskuu 2009 09:21
HP Laptop - 7150M Nvidia ajurit Windows Vista Hybr! D Multimedia & Codecs 2 27. marraskuu 2008 19:31
Tarvitsetko apua korjaus ikkunoiden poistamisen jälkeen osion newtoit Windows-käyttöjärjestelmät 4 8. Lokakuu 2008 13:20
Tarvitsetko apua korjaamiseen windows xp stuartwhite Windows-käyttöjärjestelmät 30 7. Lokakuu 2008 09:42
XP Ajurit Gatewayn MT6823B scrivomcdivo Multimedia & Codecs 4 17. Joulukuu 2007 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.