mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Reparatie corrupte Windows XP Drivers - Gateway Laptop

Reply

Thread Tools
Old 9 maart 2009, 14:40
Nieuw Lid Fractie

Default Reparatie corrupte Windows XP Drivers - Gateway Laptop

Na het downloaden van de bestuurder aanbevolen downloads van de Gateway-website voor mijn Gateway laptop, ik heb met tussenpozen te merken dat bij het opnieuw opstarten van de computer, het blauwe scherm zou verschijnen waarin staat dat ik een corrupte driver geïnstalleerd en dat ik zou moeten opnieuw installeren. Ik denk dat de bestuurder of bestuurders in kwestie iets te maken hebben met de grafische processor. Ik heb net gechat met Gateway technische ondersteuning en zij vertelde me dat de enige manier om te herstellen of te repareren corrupte Windows XP-drivers zou zijn om Windows XP opnieuw was ik echt hopen op een gemakkelijker manier om te herstellen van eventuele corrupte bestuurders zonder opnieuw het volledige Windows XP besturingssysteem. Andere dan de blauwe scherm verschijnen intermitterend, de computer werkt prima. Er zijn geen noemenswaardige problemen met de prestaties bij het bedienen van de computer. Dus ik zie echt niet in de noodzaak om opnieuw de Windows XP-besturingssysteem. Weet iemand van een eenvoudige en gemakkelijke manier op te sporen en te repareren corrupte drivers op het besturingssysteem Windows XP systemsvwithout moeten opnieuw installeren? Bedankt.
Old 13 maart 2009, 15:56
Lid Fractie

Heeft u de Windows XP-setup / installatie-cd? zo ja, je zou kunnen proberen te herstellen van Windows gebruiken.
Old 13 maart 2009, 16:00
Nieuw Lid Fractie

Alles wat ik heb is de Gateway herstel disc bevat de Windows XP-besturingssysteem.
Old 13 maart 2009, 16:56
Lid Fractie

Kunt u gebruiken om te herstellen van de OS. Na een back-up van alle belangrijke gegevens zou ik steek de schijf, terwijl in de OS en zien of het biedt een optie om Windows te herstellen. Je zou kunnen proberen door het opstarten vanaf de cd ook. Gewoon niet gaan voor een volledig herstel, maar een reparatie, als dat mogelijk is.

Niet de Gateway schijf al uw stuurprogramma's op het? Ik ben benieuwd waarom je deed dit in de eerste plaats al? "Na het downloaden van de bestuurder aanbevolen downloads van de Gateway-website voor mijn Gateway laptop"
Old 13 maart 2009, 17:12
Nieuw Lid Fractie

Ik zal dat een schot. Bedankt. De stuurprogramma's zijn opgenomen op de cd. De enige reden waarom ik drivers gedownload was omdat Gateway via hun online chat, verklaarde dat volgens het model / ID-nummer van mijn computer, het vereiste driver updates. Dat is waarom ik gedownload die drivers.It zou mooi zijn als Gateway biedt een software voor het scannen van computers voor de vereiste updates. Zij hebben een op hun website, maar ze vertelde me dat het niet voor computers als het mijne.
Old 13 maart 2009, 18:41
Lid Fractie

Nou als de computer had geen problemen heeft geen behoefte aan bijgewerkte stuurprogramma's. Algemeen, de enige keer dat ik weet van mensen die bijgewerkte stuurprogramma's is als het apparaat niet goed werkt of er enige zekerheid kwestie.

Als het bovenstaande juist is en het apparaat actief was prima voor het bijwerken van de stuurprogramma ik wil suggereren gaan apparaat manager en het terugschroeven van de bestuurder. Als je zeker weet welk apparaat het probleem veroorzaakt kunt u proberen rollen ze allemaal terug op een tijd totdat het probleem is opgelost. U kunt een herstelpunt tussen elke poging Incase problemen vloeien voort uit dat. U kunt ook proberen naar een herstelpunt dat was vóór de eerste Gateway driver updates.

Ook u gewoonlijk niet nodig om Windows opnieuw installeren omdat een bestuurder geeft u moeilijkheden. U gewoon opnieuw installeren of terug de gegeven bestuurder. Gateway moeten alle XP drivers voor uw specifieke systeem. Als u nog niet geïnstalleerd nieuwe OEM-componenten kunt u de stuurprogramma's van de cd die bij dat specifieke apparaat of van de fabrikant op de website.
Old 13 maart 2009, 18:47
Lid Fractie

Mijn excuses, maar het bovenstaande bericht kan een beetje verwarrend ja,

Ik stel nu dat je naar een herstelpunt vóór de Gateway updates. Simpelweg omdat ik heb geen idee wat ze bijgewerkt.

Dan als het probleem niet is opgelost, ik stel voor het terugschroeven van de bijgewerkte stuurprogramma's op een rijtje. Als dit een driver probleem moet worden opgelost.

Zo niet dan stel ik het opnieuw installeren van de drivers vanaf de cd.

Tot slot, als dat niet werkt kan het niet een driver probleem en moet u wellicht te repareren of opnieuw installeren van Windows.

Ik hoop dat dit helpt. Het is eigenlijk een proces van eliminatie te beginnen met de eenvoudigste en werken naar de moeilijkste. :)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dead Gateway M210 Laptop, PSU? Bubba Laptops, Mobiles & PDA's 3 16 mrt 2009 09:21
HP Laptop - 7150M Nvidia drivers voor Windows Vista Hybr! D Multimedia & Codecs 2 27 nov 2008 19:31
Hulp nodig repareren ramen na het verwijderen van een partitie newtoit Windows besturingssystemen 4 8 okt 2008 13:20
Hulp nodig voor het repareren van Windows XP stuartwhite Windows besturingssystemen 30 7th Oct 2008 09:42
XP Drivers voor Gateway MT6823B scrivomcdivo Multimedia & Codecs 4 17 dec 2007 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.