mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Reparere skadet Windows XP Drivere - Gateway Laptop

Reply

Thread Tools
Old 9 mars 2009, 14:40
New Member Group

Når du laster ned den anbefalte driver nedlastinger fra Gateway nettsted for min Gateway laptop, har jeg merke intermitterende at når starte datamaskinen på nytt, den blå skjermen vil vises om at jeg har en korrupt driver installert, og at jeg måtte installere det. Jeg tror de driver eller drivere i spørsmålet har noe å gjøre med grafikk prosessor. Jeg chattet med Gateway teknisk støtte, og de fortalte meg at den eneste måten å korrigere eller reparere skadede Windows XP driverne vil være å installere Windows XP var jeg virkelig håper på en enklere måte å løse eventuelle korrupte drivere uten å reinstallere hele Windows XP operativsystemet. Annet enn blå skjerm vises intermitterende, maskinen fungerer fint. Det er ingen merkbare resultater når du bruker maskinen. Derfor har jeg egentlig ikke ser behov for å reinstallere Windows XP operativsystem. Er det noen som vet om en enkel og lett måte å finne og reparere korrupte drivere på Windows XP systemsvwithout måtte installere den? Takk.
Old 13 mars 2009, 15:56
Medlem Group

Har du Windows XP / installasjon CD? hvis så kan du prøve å reparere Windows bruker det.
Old 13th 2009 Mar, 16:00
New Member Group

Alt jeg har er inngangsporten utvinning plate som inneholder Windows XP operativsystem.
Old 13th 2009 Mar, 16:56
Medlem Group

Du kan bruke den til å reparere operativsystemet. Etter sikkerhetskopierer alle viktige data, ville jeg sette disken mens i OS og se om det gir en mulighet til å reparere Windows. Du kan prøve den ved å starte fra CD også. Bare ikke gå for en fullstendig gjenoppretting, bare en reparasjon, hvis mulig.

Ikke Gateway disk har alle driverne på den? Jeg er nysgjerrig på hvorfor du gjorde dette i utgangspunktet om? "Etter nedlasting anbefalt driver nedlastinger fra Gateway nettsted for min Gateway laptop"
Old 13th 2009 Mar, 17:12
New Member Group

Jeg vil gi den en sjanse. Takk. Driverne finnes på CD. Den eneste grunnen til at jeg lastet ned driverne var fordi Gateway via deres online chat, opplyste at i henhold til modellen / ID-nummeret til maskinen min, er det nødvendig driveroppdateringene. Det er derfor jeg lastet ned de drivers.It ville være hyggelig hvis Gateway tilbudt en programvare for å skanne maskiner for nødvendige oppdateringene. De har en på deres nettside, men de fortalte meg at det ikke er for datamaskiner som mitt.
Old 13th 2009 Mar, 18:41
Medlem Group

Vel hvis maskinen hadde ingen problemer den ikke trenger oppdaterte drivere. Vanligvis den eneste gangen jeg vet om folk som krever oppdaterte drivere er hvis enheten ikke fungerer på riktig måte eller er det noe sikkerhetsproblem.

Hvis ovenstående er riktig, og enheten ble opererer fine før oppdatere driveren jeg foreslår går inn i Enhetsbehandling og rulle tilbake driveren. Hvis du er usikker på hvilken enhet som forårsaker problemet kan du prøve å rulle dem tilbake ett om gangen til problemet er løst. Du kan opprette et gjenopprettingspunkt mellom hvert forsøk incase problemer oppstår det. Du kan også prøve å gå til et gjenopprettingspunkt som var før den første Gateway driveroppdateringene.

Også du vanligvis ikke trenger å installere Windows på nytt fordi en driver som gir deg problemer. Du bare re-installere eller rulle tilbake den gitte sjåfør. Gateway har alle XP drivere for spesifikke systemet. Hvis du har installert ny ikke OEM komponenter du kan få disse driverne av cd som fulgte med en bestemt enhet eller fra produsentens webområde.
Old 13th 2009 Mar, 18:47
Medlem Group

Jeg beklager, men det ovenstående innlegg kan være litt forvirrende dette,

Jeg foreslår nå at du går til et gjenopprettingspunkt før Gateway oppdateringer. Bare fordi jeg aner ikke hva de oppdatert.

Så hvis problemet ikke er løst, jeg vil foreslå rullende tilbake oppdaterte drivere én etter én. Hvis dette er en driver spørsmålet bør det da være løst.

Hvis ikke så jeg vil foreslå installere drivere fra cd.

Til slutt, hvis det ikke fungerer, kan det ikke være et driver problem, og du kan trenge å reparere eller reinstallere Windows.

Jeg håper dette hjelper. Det er i utgangspunktet en elimineringsprosess starter med den letteste og arbeide mot de vanskeligste. :)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.