![]() |
|
| |||
| |||
| ive set skruet vinduer hver gang jeg lukker et program det kommer op med f.eks "Microsoft Office Word er holdt op med at virke", så dens skruet og det gør det på slutte et par ansøgninger, så jeg vil forsøge at reparere Windows så jeg indsætter disken i og theres ingen mulighed for at reparere Windows bare en mulighed for at installere??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på Vista har en reparation mulighed gerne XP gjorde.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Efter at du har sat gang / sprog og kram det skulle komme op derefter, når du trykker på næste
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg tror, der er muligheder for at reparere boot del men ikke til at reparere installationen. |
|
| |||
| |||
| Følge dette Guide
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual Opstart Kubuntu og Vista med Vista installeret 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 marts 2009 15:14 |
| Reparation Korrupt Windows XP Drivers - Gateway Laptop | MarkStrobel3367 | Windows-operativsystemer | 6 | 13 marts 2009 18:47 |
| Computer reparation | richardtryinghard | General Software Chat | 25 | 19 februar 2009 07:05 |
| Har brug for hjælp til at reparere vinduer efter at fjerne en partition | newtoit | Windows-operativsystemer | 4 | 8 oktober 2008 13:20 |
| Har du brug for hjælp til at reparere Windows XP | stuartwhite | Windows-operativsystemer | 30 | 7 oktober 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |