![]() |
|
| |||
| |||
| ive principe geschroefd ramen telkens i Sluit een applicatie het gaat met bijvoorbeeld 'Microsoft Office Word is gestopt met werken ", zodat haar geschroefd en zij doet dit op stoppen een paar aanvragen, dus ik wil het proberen en reparatie windows dus ik steek het schijfje in en theres geen optie om Windows te herstellen alleen een optie voor het installeren? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zeker van Vista heeft een reparatie-optie als XP deed.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nadat u de tijd / taal en spullen moet komen dan nadat u op Volgende
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik denk dat er opties voor het herstel van de boot deel, maar niet voor het herstel van de installatie. |
|
| |||
| |||
| Volgen dit Gids
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dual Booting Kubuntu en Vista met Vista geïnstalleerd 1e | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 mrt 2009 15:14 |
| Reparatie corrupte Windows XP Drivers - Gateway Laptop | MarkStrobel3367 | Windows besturingssystemen | 6 | 13 mrt 2009 18:47 |
| Computer reparatie | richardtryinghard | Algemene programmatuurnoot Chat | 25 | 19 feb 2009 07:05 |
| Hulp nodig repareren ramen na het verwijderen van een partitie | newtoit | Windows besturingssystemen | 4 | 8 okt 2008 13:20 |
| Hulp nodig voor het repareren van Windows XP | stuartwhite | Windows besturingssystemen | 30 | 7th Oct 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |