![]() |
|
| |||
| |||
| Ive utgangspunktet skrudd vinduer hver gang jeg lukker et program den kommer opp med for eksempel "Microsoft Office Word har sluttet å jobbe" så sin ødelagt, og den gjør det på avslutte noen programmer, så jeg vil prøve å reparere windows så jeg setter inn platen i og Theres ingen mulighet til å reparere Windows bare ett alternativ for å installere?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker Vista har en reparasjon alternativet som XP gjorde.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du angi tid / språk og greier det skal komme opp så etter at du trykker neste
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg tror det finnes alternativer for å reparere boot del, men ikke å reparere installere. |
|
| |||
| |||
| Følge dette Guide
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dual oppstart Kubuntu og Vista med Vista installert 1ste | Black Magic | Linux og alternative OS | 1 | 27 mars 2009 15:14 |
| Reparere skadet Windows XP Drivere - Gateway Laptop | MarkStrobel3367 | Windows-operativsystemer | 6 | 13 mars 2009 18:47 |
| Computer reparere | richardtryinghard | General Software Chat | 25 | 19 februar 2009 07:05 |
| Trenger du hjelp til å reparere vinduer etter fjerning av en partisjon | newtoit | Windows-operativsystemer | 4 | 8 oktober 2008 13:20 |
| Trenger du hjelp til å reparere Windows XP | stuartwhite | Windows-operativsystemer | 30 | 7 oktober 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |