![]() |
|
| |||
| |||
| ive princip skruvas fönster varje gång jag stänger en ansökan den kommer med till exempel "Microsoft Office Word har slutat att fungera", så det skruvas och det gör det på sluta ett fåtal program så jag vill försöka reparera windows så jag lägger in skivan i och Theres ingen möjlighet att reparera windows bara ett alternativ för att installera?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är inte säker på att Vista har en reparation alternativet gillar XP gjorde.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När du ställer in Temne / språk och sånt det bör komma upp sedan när du trycker på nästa
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag tror det finns möjligheter att reparera boot del men inte för att reparera installationen. |
|
| |||
| |||
| Följa den här Guide
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dual Uppstart Kubuntu och Vista med Vista Installed 1:a | Black Magic | Linux & Alternativa OS | 1 | 27 mars 2009 15:14 |
| Reparera skadad Windows XP Drivers - Gateway Laptop | MarkStrobel3367 | Windows-operativsystem | 6 | 13 mars 2009 18:47 |
| Dator reparation | richardtryinghard | General Software Chat | 25 | 19 februari 2009 07:05 |
| Behöver du hjälp med att reparera windows efter att ta bort en partition | newtoit | Windows-operativsystem | 4 | 8 oktober 2008 13:20 |
| Behöver du hjälp med att reparera Windows XP | stuartwhite | Windows-operativsystem | 30 | 7 oktober 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |