![]() |
|
| |||
| |||
| Hey bande, Jeg har lige fået en ny Dell Inspiron 1520 med Vista præinstalleret. Jeg er ikke tilfreds med Vista, så jeg vil gerne erstatte det med XP. Jeg har en Windows XP Pro SP2 version. Jeg gik ind i bios oprette og indstille det således, at det detekterer cd-drevet først. Jeg genstartet computeren med Windows-cd inde, trådte i vinduerne oprettet, valgte muligheden for at installere en ny version af Windows, og det næste skærmbillede jeg fik var denne: Opsæt ikke finde nogen harddisk installeret i din computer. Sørg harddiskpartitioner drivere er tændt og korrekt tilsluttet til computeren, og at enhver disk-relaterede hardware configuation er korrekt. Dette kan indebære at køre en producent-leveres diagnostiske eller nedsætte program Installationsprogrammet kan ikke fortsætte. For at afslutte opsætningen, skal du trykke på F3. Enhver ved, hvordan jeg kan løse dette? Alt på denne Inspiron værker stor, jeg ønsker blot at erstatte operativsystemet. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah. du sandsynligvis nødt til at deaktivere SATA for nogle ungodly derfor mest sandsynligt,
| |||
| |||
| Hvordan deaktiverer jeg SATA, og hvor får jeg de SATA drivere? Jeg har ikke et diskettedrev installeret, vil en USB eller CD arbejde? |
|
| |||
| |||
| usb diskette vil arbejde. Du er nødt til at få dem til enheden fra bilister CD eller hjemmesiden HM Jeg glemmer præcist, tror jeg, at du faktisk ikke behøver at slå den, skal du blot ramt F6 eller hvad det er at "installere SATA-drivere" før XP cd går videre til installationen, skal du installere dem, og gå derfra forhåbentlig en anden ved, hvad jeg taler om, og har nogle input. Jeg er noget rod lige nu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er nødt til at ramme en tast, når XP setup begynder at installere SATA-drivere.
| |||
| |||
| Jeg tvivler på en USB-diskettedrev vil arbejde, enten som XP behov de SATA drivere i den første del af opsætningen der er i DOS. |
|
| |||
| |||
| Tak Dave det er, hvad jeg søgte efter. Jeg tror, jeg er færdig med udstationering for dagen, at se, hvordan jeg kan ikke formulere tanker. |
|
| |||
| |||
| Citat:
men det giver mening, hvis det er en notesbog med kun 1 optisk drev, og det har Windows-cd i det |
|
| |||
| |||
| Som Vista er et helt nyt OS vil der ikke være problemer forsøger at nedgradere? Hovedsagelig, forsøger at få Vista-drivere til at arbejde som XP? |
|
| |||
| |||
| enhver hardware vista kompatibel er bagud kompatibel, men du har brug for XP drivere, ikke vista drivere |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan erstatter jeg Vista med XP på min laptop | Delaine | Windows-operativsystemer | 4 | 6 november 2009 16:39 |
| Behovet for at erstatte mit Motherboard | ndancosse | CPU, bundkort og RAM | 12 | 6 september 2009 19:21 |
| Sony PCG V505BX - behovet for at udskifte Fan | truytran | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 5. jun 2009 09:10 |
| Jeg er nødt til at erstatte Min Grafikkort Men .... | AlbertRoss | Grafikkort & Monitors | 1 | 29 marts 2009 11:43 |
| Opgradere eller udskifte? | triathleterob | General Hardware Chat | 4 | 10 november 2008 10:06 |
| Thread Tools | |
| |