mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vervang Vista met XP

Closed Thread

Thread Tools
Old 24 jul 2007, 16:06
Nieuw Lid Fractie

Default Vervang Vista met XP

Hey gang,

Ik heb een nieuwe Dell Inspiron 1520 met Vista vooraf is geïnstalleerd. Ik ben niet blij met Vista, dus ik zou graag willen vervangen door XP. Ik heb een Windows XP Pro SP2 versie. Ik ging in de bios ingesteld en stel het zo dat hij herkent de cd-rom-station eerste. Ik herstartte de computer met de Windows-cd in, die in de ramen zetten, gekozen voor de optie voor het installeren van een nieuwe versie van Windows, en het volgende scherm ik heb is deze:

Stel geen enkele harde schijf in de computer is geïnstalleerd.

Zorg ervoor dat elke harde schijf drivers zijn ingeschakeld en correct is aangesloten op uw computer, en dat elke schijf-gerelateerde hardware configuation correct is. Dit kan leiden van een fabrikant geleverde diagnostische of het opzetten van programma

Setup kan niet doorgaan. Om Setup af te sluiten, druk op F3.

Iedereen weet hoe kan ik dit oplossen? Alles op deze Inspiron werkt geweldig, ik wil alleen maar ter vervanging van het besturingssysteem.

Sante
Old 24 jul 2007, 16:11
Donor Groep

ja. je waarschijnlijk te schakelen SATA voor sommige goddeloos reden dan ook, de meeste kans
dat is wat ik moest doen op mijn HP laptop
In dat geval moet je een floppy met de SATA drivers te installeren voordat u deze installeert XP

Mijn Systeem: hAvAAck build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moederbord:
Asus P5N-E
RAM Geheugen:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
Nvidia EVGA e-GeForce 8600GT
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optische Drive (s):
Dood
Case / PSU:
Generieke zaak, Algemene PSU
Koeling:
Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
onboard
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ult, Ubuntu 7.10 64-bits
Old 24 jul 2007, 16:14
Nieuw Lid Fractie

Hoe schakel ik de SATA, en waar krijg ik de SATA drivers? Ik heb geen floppy drive geïnstalleerd, zal een USB-of cd werkt het?
Old 24 jul 2007, 16:17
Donor Groep

usb floppy zal werken. U stapt ze voor de inrichting van de drivers CD of de website

hm
Ik vergeet precies, denk ik dat je eigenlijk niet nodig om dit uit te schakelen, u hoeft alleen te raken F6 of wat het is om "install SATA drivers" voor de XP-cd verplaatst naar de installatie, installeren, en ga vanaf daar

hopelijk iemand anders weet waar ik het over heb en heeft enkele input. Ik ben een puinhoop nu
Old 24 jul 2007, 16:24
Administrator Group

Je moet treffer een belangrijk wanneer XP setup begint te installeren SATA drivers.

U moet ze op CD of floppy voorafgaand aan de installatie.

Dell moet een goede plaats om te beginnen op zoek naar hen.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 jul 2007, 16:25
Administrator Group

Ik betwijfel een USB floppy zal werken als XP moet de SATA drivers tijdens het eerste deel van de installatie die in DOS.
Old 24 jul 2007, 16:26
Donor Groep

bedankt Dave dat is wat ik zocht. Ik denk dat ik ben klaar met het posten van de dag, want hoe kan ik niet formuleren gedachten.
Old 24 jul 2007, 16:27
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Hybride View Post
Ik betwijfel een USB floppy zal werken als XP moet de SATA drivers tijdens het eerste deel van de installatie die in DOS.
een usb floppy drive is wat ik vroeger deed toen ik het op mijn notebook, dus het werkte voor mij, maar ik maak geen beloften
maar het is zinvol als het een notebook met slechts 1 optische drive, en dat heeft de Windows-cd in het
Old 24 jul 2007, 16:30
Moderator Groep

Zoals Vista is een compleet nieuw OS zal er dan problemen proberen te downgraden?
Hoofdzakelijk proberen te krijgen Vista drivers werken als XP?
Old 24 jul 2007, 16:43
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Zoals Vista is een compleet nieuw OS zal er dan problemen proberen te downgraden?
Hoofdzakelijk proberen te krijgen Vista drivers werken als XP?
hardware Vista compatibel is achterwaarts compatibel, maar je moet XP-drivers, niet vista drivers
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.