![]() |
|
| |||
| |||
| OS: Windows Vista Ultimate 64-bit Friske Format og tilbagekopiering gjort en uge siden. Dette er ikke en stilling, der anmoder om en til at hjælpe "fix" min computer, men mere et spørgsmål, som til Vista's tilpasselig funktionalitet. Når du højreklikke på filer på skrivebordet eller Windows Stifinder. Du bedt om med et sæt menuer. Jeg er klar over, at for at ændre standard-programmet blev lanceret for hver filtypenavn, skal du gå til "Standard programmer" i Kontrolpanel, men det er ikke problemet. Men mit spørgsmål er, hvad hvis det ikke er standardsøgningen program jeg ønsker at ændre? Er det muligt at ændre "Rediger"-funktionen, når jeg højreklik "*. jpg"? Jeg bruger Photoshop til foto editting og manipulation, hvis jeg kunne få det lancere photoshop, når jeg klikker redigere at ville være awesome. Når jeg dobbelt klikker på det normalt, jeg vil gerne have det til at lancere den normale standard-program, Windows Photo Gallery. Er det endda muligt? Og hvis ja, hvor skal jeg begynde? Jeg er lidt bange for at skulle ændre Windows-filer, men længe ændringen er permanent det ville være værd at gøre for mig. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Venstreklik fungerer som Højreklik, behovet for at åbne et andet vindue for at åbne links?? | Blitzgirl42 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 17th May 2009 12:08 |
| IE6 & IE8 højreklik problem, men ikke for alle brugere | catwoman101 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 8 juni 2009 03:22 |
| Oprettelse aa DVD Menu | mpenney | Multimedia & Codecs | 7 | 1. sep 2008 09:24 |
| DVD Menu Brænding | anceriz | Multimedia & Codecs | 1 | 4 januar 2008 23:52 |
| Venstreklik | Kadejd | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 1st Dec 2007 07:47 |
| Thread Tools | |
| |