vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Oikeus Valitse Valikko, muokattavissa?

Reply

Thread Tools
Old 7 kesäkuu 2009, 18:35
Uusi Jäsen

Default Oikeus Valitse Valikko, muokattavissa?

Tuore Formaatti ja palautus tapahtuu viikko sitten.

Tämä ei ole post pyytää yhden auttaa "vahvistaa" minun tietokone, mutta lisää, joten kysymys on se, Vistan mukautettavia toimintoja.

Kun oikeus klikkaa kuvaa Desktop-tai Windows Exploreria. You're kehotetaan kanssa joukon valikoissa.
Olen tietoinen siitä, että jotta voit muuttaa oletusarvon ohjelma käynnistettiin kunkin tiedostopääte, voit mennä "Oletus ohjelmat" Ohjauspaneelin, mutta siitä ei ole kysymys.

Kuitenkin kysymykseni on, mitä jos se ei ole oletussähköpostiohjelmaksi haluan muuttaa? Onko mahdollista vaihtaa "Muokkaa"-toimintoa, kun oikeus klikkaa "*. jpg"?

Käytän Photoshop valokuvien editting ja manipulointia, jos minulla olisi se käynnistää retusoi kun napsautan muokata haluttuja awesome. Kun kaksoisnapsauttamalla se normaalisti, I'd like it käynnistää normaali oletussovellus, Windows Photo Gallery.

Onko tämä edes mahdollista? Ja jos, niin missä minun aloittaa? Olen hieman peloissani siitä, muuttaa Windows-tiedostoja, mutta kauan kuin muutos on pysyvä, se halua olla syytä tehdä minulle.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vasen Valitse Vt Kuten Right Click tarvitse avata toisen ikkunan avautuvan Linkit? Blitzgirl42 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 17th Jun 2009 12:08
IE6 & IE8 oikeus napsauta ongelma, mutta ei kaikille käyttäjille catwoman101 Web-selaimet ja FTP Clients 1 8. Jun 2009 03:22
Luominen aa DVD-valikko mpenney Multimedia & Codecs 7 1. Sep 2008 09:24
Dvd Valikko Burning anceriz Multimedia & Codecs 1 4. Jan 2008 23:52
Vasen Valitse Kadejd Web Design, Hosting & SEO 3 1. joulukuu 2007 07:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.