Oikeus Valitse Valikko, muokattavissa? OS: Windows Vista Ultimate 64-bit
Tuore Formaatti ja palautus tapahtuu viikko sitten.
Tämä ei ole post pyytää yhden auttaa "vahvistaa" minun tietokone, mutta lisää, joten kysymys on se, Vistan mukautettavia toimintoja.
Kun oikeus klikkaa kuvaa Desktop-tai Windows Exploreria. You're kehotetaan kanssa joukon valikoissa.
Olen tietoinen siitä, että jotta voit muuttaa oletusarvon ohjelma käynnistettiin kunkin tiedostopääte, voit mennä "Oletus ohjelmat" Ohjauspaneelin, mutta siitä ei ole kysymys.
Kuitenkin kysymykseni on, mitä jos se ei ole oletussähköpostiohjelmaksi haluan muuttaa? Onko mahdollista vaihtaa "Muokkaa"-toimintoa, kun oikeus klikkaa "*. jpg"?
Käytän Photoshop valokuvien editting ja manipulointia, jos minulla olisi se käynnistää retusoi kun napsautan muokata haluttuja awesome. Kun kaksoisnapsauttamalla se normaalisti, I'd like it käynnistää normaali oletussovellus, Windows Photo Gallery.
Onko tämä edes mahdollista? Ja jos, niin missä minun aloittaa? Olen hieman peloissani siitä, muuttaa Windows-tiedostoja, mutta kauan kuin muutos on pysyvä, se halua olla syytä tehdä minulle. |