mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Klik met de rechtermuisknop op Menu aanpasbaar?

Reply

Thread Tools
Old 7 jun 2009, 18:35
Nieuw Lid Fractie

Default Klik met de rechtermuisknop op Menu aanpasbaar?

Vers Formaat en Restore gedaan een week geleden.

Dit is niet een functie vraagt om een "fix" mijn computer, maar meer nog een vraag met betrekking tot Vista's aanpasbare functionaliteit.

Als je rechts klikt op de bestanden op het bureaublad of Windows Verkenner. Je wordt gevraagd met een reeks van menu's.
Ik ben ervan bewust dat als u de standaard programma gelanceerd voor elk bestand uitbreiding, moet u gaan naar "Default Programs" in het Configuratiescherm, maar dat is niet het probleem.

Maar mijn vraag is, wat als dat niet de standaard programma wil ik veranderen? Is het mogelijk om de "Edit" functie wanneer ik klik met de rechtermuisknop "*. jpg"?

Ik gebruik photoshop voor foto editting en manipulatie, als ik het kon laten starten photoshop als ik klik op bewerken, dat zou geweldig. Als ik dubbelklik op het normaal, ik wil graag dat het starten van het normale standaard applicatie, Windows Fotogalerie.

Is dit nog mogelijk? En zo ja waar zou ik beginnen? Ik ben een beetje bang voor hoeft te wijzigen Windows-bestanden, maar zolang de verandering is permanent it'd be moeite doen voor mij.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Klik links Acting Like Klik met de rechtermuisknop, Noodzaak om een ander venster te openen Links? Blitzgirl42 Laptops, Mobiles & PDA's 1 17 jun 2009 12:08
IE6 & IE8 rechts klikken probleem, maar niet voor alle gebruikers catwoman101 Web Browsers & FTP Clients 1 De 8 juni 2009 03:22
Creating aa DVD Menu mpenney Multimedia & Codecs 7 1e Sep 2008 09:24
DVD Menu Burning anceriz Multimedia & Codecs 1 De 4 januari 2008 23:52
Klik links Kadejd Web Design, Hosting & SEO 3 1 Dec 2007 07:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.