![]() |
|
| |||
| |||
| OS: Windows Vista Ultimate 64-bit Fresh Format og gjenoppretting gjort en uke siden. Dette er ikke et innlegg spør etter en til å hjelpe "fikse" min datamaskin, men mer et spørsmål som til Vista's egendefinerbare funksjonalitet. Når du høyreklikker på filer på skrivebordet eller Windows Utforsker. Du blir bedt om et sett med menyer. Jeg er klar over at å endre standard programinnstillinger lansert for hver filtype du vil gå til "Standard programmer" i Kontrollpanel, men det er ikke problemet. Men spørsmålet er, hva om det ikke er standard programmet jeg ønsker å endre? Er det mulig å endre "Edit"-funksjonen når jeg høyreklikker "*. jpg"? Jeg bruker Photoshop for foto editting og manipulasjon, om jeg kunne få det lansering photoshop når jeg klikker redigere det vil være fantastisk. Når jeg dobbeltklikk på den normalt, jeg ønsker at det skal starte normal standard program, Windows Photo Gallery. Er dette også mulig? Og hvis så hvor skal jeg begynne? Jeg er litt redd for å måtte endre Windows-filer, men så lenge endringen er permanent det ville være verdt det for meg. |