mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kører en Virtural Machine Player Anywhere?

Reply

Thread Tools
Old 6. april 2009, 05:42
Medlem Gruppen

Default Kører en Virtural Machine Player Anywhere?

Jeg regnede virtuel maskine kan køre på enhver computer siden sin blot en fil, men jeg spekulerede på, om jeg kan køre afspilleren uden at installere det der gør det bærbare er, at fremkommelig? Jeg tænkte på at bruge bærbare apps, men jeg ved ikke, hvor du skal begynde. Jeg bruger Virtual Box men hvad nogensinde spiller jeg kan bruge Jeg vil gerne gøre det bærbare til at køre den.

Vær venlig ikke at nævne Live CD, medmindre det på en eller anden måde kan hjælpe mig med denne opgave.
Old 7. april 2009, 13:19
Donor-Gruppen

Prøv Live CD.

sorry, dårlig smagte vittighed ..

Kan du ikke bare installere Virtual Box og uanset OS på et flash-drev eller EHDD?
Old 7. april 2009, 14:30
Medlem Gruppen

Jeg spurgte, der er det muligt, fordi jeg ikke ved, hvis det installeres i netop den "program files", når installeret eller er det også installere i andre dele af computeren gerne / system32 og sådan? Jeg forsøger at gøre dette, fordi værtscomputeren I'll at anvende, vil blive vil forhindre installation af noget, men jeg er tilladt at køre tingene fra flash-drev.
Old 7. april 2009, 15:07
Donor-Gruppen

Jeg er temmelig sikker på, at den ikke bruger system32 eller noget, da det vil besejre det punkt en smule ...

Du må ikke holde mig til, at selv om, vel heller ikke rigtig hav noget at miste ved blot at prøve det selv?

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ahh, ny maskine gået t! Ts op Cew27 General Hardware Chat 9 15 marts 2008 04:25
Way Back Machine evilfantasy Fællesskabet News & Chat 4 29 februar 2008 17:03
Problemer med at køre streaming og Windows Media Player videoer demon102 Grafikkort & Monitors 1 27 januar 2008 11:29
Re bruger Windows XP Pro på en anden maskine Gøg Windows-operativsystemer 7 9 januar 2008 12:08
Spilleautomater xactly General Hardware Chat 8 3. sep 2007 09:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.