![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik dacht dat virtuele machine kan draaien op elke computer, omdat haar slechts een bestand, maar ik vraag me af of ik de speler kan draaien zonder te installeren waardoor het draagbare begaanbaar is dat? Ik dacht dat het gebruik van draagbare applicaties, maar ik weet niet waar te beginnen. Ik gebruik Virtual Box maar wat ooit speler ik kan gebruiken Ik wil het draagbaar te draaien. Gelieve geen vermelding Live CD, tenzij zij in zekere zin kan me helpen met deze taak. |
|
| |||
| |||
| Probeer Live CD. sorry, slechte grap geproefd ..Kan je niet gewoon installeren Virtual Box en welk OS op een flash drive of EHDD?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ik was te vernemen dat het mogelijk is, want ik weet niet of hij terecht in alleen voor de 'Program Files' wanneer geïnstalleerd of is het ook installeren in andere delen van de computer als / system32 en dergelijke? Ik probeer dit te doen omdat de host-computer I'll gebruikt zal worden zal voorkomen dat de installatie van alles, maar ik ben toegelaten te lopen dingen van flash drive. |
|
| |||
| |||
| Ik ben vrij zeker dat het geen gebruik system32 of iets, want het zou nederlaag het punt een beetje ... Don't hold me dat wel zeker je niet echt hav iets te verliezen door gewoon proberen het uit al?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ahh, nieuwe machine weg niet! Ts up | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 9 | 15 mrt 2008 04:25 |
| Way Back Machine | evilfantasy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | 29 feb 2008 17:03 |
| Problemen met lopen en streaming windows media player video's | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 27 Jan 2008 11:29 |
| Re gebruik Windows XP Pro op een andere machine | Cuckoo | Windows besturingssystemen | 7 | 9 Jan 2008 12:08 |
| Gaming Machine | xactly | Algemeen Hardware Chat | 8 | 3e sep 2007 09:04 |
| Thread Tools | |
| |