mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kjører en Virtural Machine Spiller hvor som helst?

Reply

Thread Tools
Old 6 april 2009, 05:42
Medlem Group

Jeg skjønte virtuelle maskinen kan kjøres på enhver datamaskin siden den bare en fil, men jeg lurte på om jeg kan kjøre spilleren uten å installere det gjør den bærbare er at farbar? Jeg tenkte på å bruke bærbare apps men jeg vet ikke hvor du skal begynne. Jeg bruker Virtual Box men hva noensinne spiller jeg kan bruke jeg vil gjøre den bærbare for å kjøre den.

Vennligst ikke nevne Live CD, hvis det ikke på noen måte kan hjelpe meg med denne oppgaven.
Old 7 april 2009, 13:19
Donor Group

Prøv Live CD.

Beklager, dårlig tasted vits ..

Kan du ikke bare installere Virtual Box og uansett operativsystem på en flash-stasjon eller EHDD?
Old 7 april 2009, 14:30
Medlem Group

Jeg ble spurt at det er mulig fordi jeg ikke vet om det installeres på bare Program Files når installert eller virker det også installere i andre deler av maskinen liker / system32 og slikt? Jeg prøver å gjøre dette fordi vertsdatamaskinen Jeg skal bruke vil bli forhindrer installasjon av noe, men jeg lov til å kjøre ting fra flashdisk.
Old 7 april 2009, 15:07
Donor Group

Jeg er ganske sikker på at den ikke bruker system32 eller noe, så det ville tap punktet litt ...

Ikke hold meg til at selv om, sikkert du ikke virkelig hav noe å tape ved bare å prøve det ut selv?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.