![]() |
|
| |||
| |||
| Jag tänkte virtuell maskin kan köras på vilken dator som helst eftersom det bara en fil, men jag undrar om jag kan köra spelaren utan att installera det gör det bärbara är att gångbar? Jag trodde att använda bärbara apps men jag vet inte var du ska börja. Jag använder Virtual Box men vad någonsin spelare jag kan använda som jag vill göra den bärbara för att köra den. Jag ber er att inte tala om Live CD om det inte på något sätt kan hjälpa mig med denna uppgift. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova Live CD. sorry, dålig smakat skämt ..Kan du inte bara installera Virtual Box och oavsett operativsystem på en flash-enhet eller EHDD?
|
| |||
| |||
| Jag ber att det är möjligt eftersom jag vet inte om de installeras på bara det "program files" när installerat eller är det också installera i andra delar av datorn som / system32 och sådant? Jag försöker att göra detta eftersom den mottagande datorn jag använder kommer att kommer att hindra installation av något men jag är tillåten att köra saker från flashenhet. |
|
| |||
| |||
| Jag är ganska säker på att den inte använder system32 eller något, eftersom det skulle omintetgöra det lite ... Håll inte mig som ändå har ni inte riktigt hav någonting att förlora genom att bara det ändå?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ahh, ny maskin gått t! Ts upp | Cew27 | General Hardware Chat | 9 | 15 mars 2008 04:25 |
| Way Back Machine | evilfantasy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 29 februari 2008 17:03 |
| Problem med att köra streaming och Windows Media Player videor | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 27 januari 2008 11:29 |
| Re använder Windows XP Pro på en annan maskin | Cuckoo | Windows-operativsystem | 7 | 9 januari 2008 12:08 |
| Gaming Machine | xactly | General Hardware Chat | 8 | 3:e sep 2007 09:04 |
| Thread Tools | |
| |