![]() |
|
| |||
| |||
| hi all.now og derefter min pc fryser derefter alt én gang større og jeg får en s3sav4 fejl og derefter bedt om at gemme alle og genstarte pc.I have op af de chauffører, men stadig den samme. nogen idé anyone.thankyou. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start her og download s3sav4.dll til skrivebordet.
Så gå til C: \ WINDOWS \ system32 og finde den s3sav4.dll fil. Højreklik på den og omdøbe til s3sav4old.dll. Næste unzippe den downloadede fileand kopier / indsæt den i C: \ WINDOWS \ system32 mappen og tæt. Genstart systemet, og med lidt held vil du miste problemet. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| tak for svaret jeg gjorde dette yestoday og jeg fik den fejl igen denne morning.cheers. |
|
| |||
| |||
| Har du gør dette, før du opdaterer grafik drivere, hvis en sådan prøve det igen. Faktisk prøver igen alligevel |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, jeg kan få lavet en fejl. når du siger, før jeg opdateret grafik drivere jeg tænkte ved updateing denne s3sav4 dll jeg var updateing grafik driver. oooopps . |
|
| |||
| |||
| Intet problem ..... ved du hvad Grafikkort du har? .... er det en særskilt kort eller om bord? Hvis ikke er sikker, skal du gå her og download Everest HomeDet vil fortælle dig, hvilke og rapportere tilbage ..... vi så kan finde din drivere. |
|
| |||
| |||
| tak er dette det rigtige feltværdi Video Adapter Diamond Stealth III S520 |
|
| |||
| |||
| Dette er et ret gammelt kort ..... Er du kører w98 eller NT? Hvis XP har du haft det kørende i XP før? |
|
| |||
| |||
| beklage dette, men har Togo til at arbejde vil komme på pc på arbejdspladsen, så snart kan (når boss går tak for din hjælp). |
|
| |||
| |||
| Ingen probs |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fejl popup; IE7 er stødt og fejl ... | jonkon2 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 30. maj 2009 00:30 |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vxd fejl | VJH | Drives & flytbare medier | 1 | 18. sep 2008 05:10 |
| Fejl 17?!?! | gaza14 | Linux & Alternative OS | 4 | 9. apr 2008 09:08 |
| DMA-driver fejl, CRC-fejl | ghbnic | Drives & flytbare medier | 6 | 2 april 2008 11:44 |
| Thread Tools | |
| |