![]() |
|
| |||
| |||
| hi all.now en dan mijn pc zal bevriezen, dan wordt alles een stuk groter en ik krijg een foutmelding s3sav4 en vervolgens verteld te slaan en opnieuw pc.I up van de chauffeurs, maar nog steeds hetzelfde. enig idee anyone.thankyou. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gaan hier en te downloaden s3sav4.dll op uw bureaublad.
Ga dan naar C: \ WINDOWS \ system32 en zoek de s3sav4.dll bestand. Klik met de rechtermuisknop op en hernoemen naar s3sav4old.dll. Volgende Unzip het gedownloade fileand kopiëren / plakken in de map C: \ WINDOWS \ system32 map en dichtbij. Herstart het systeem en met een beetje geluk verliest u het probleem. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| dank voor antwoord ik deed dit yestoday en ik heb de fout ook dit morning.cheers. |
|
| |||
| |||
| Heb je dit voor het bijwerken van de grafische stuurprogramma's, zo ja probeer het opnieuw. In feite probeer het toch weer |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat ik misschien een fout gemaakt. wanneer u zeggen, voordat ik bijgewerkt grafische drivers Ik dacht dat door deze updateing s3sav4 dll i was updateing de grafische driver. oooopps . |
|
| |||
| |||
| Geen probleem ..... weet u welke grafische kaart je hebt? .... is er een aparte kaart of aan boord? Als niet zeker weet, ga dan hier en download Everest HomeDit zal u vertellen waarom en verslag terug ..... dan kunnen we de locatie van uw chauffeurs. |
|
| |||
| |||
| dank is dit het juiste ding Veld Waarde Video Adapter Diamond Stealth III S520 |
|
| |||
| |||
| Dit is een oude kaart ..... gebruikt u Windows 98 of NT? Als XP heb je het draait in XP voor? |
|
| |||
| |||
| Sorry, maar deze hebben Togo aan het werk krijgen op de PC op het werk zo snel als (wanneer de baas gaat bedankt voor je hulp). |
|
| |||
| |||
| Geen probs |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Fout popup; IE7 heeft ondervonden en fout ... | jonkon2 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 30 mei 2009 00:30 |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Vxd fout | VJH | Drives & Removable Media | 1 | 18e sep 2008 05:10 |
| Fout 17?!?! | gaza14 | Linux & Alternative OS | 4 | De 9 april 2008 09:08 |
| DMA-driver error, CRC-fout | ghbnic | Drives & Removable Media | 6 | De 2 april 2008 11:44 |
| Thread Tools | |
| |