![]() |
|
| |||
| |||
| hei all.now og så meg PC fryser da alt man gå større og jeg vil få et s3sav4 feil og deretter beskjed om å lagre alle og starte pc.I ha opptil datert driverne, men likevel den samme. noen ide anyone.thankyou. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dra her og last ned s3sav4.dll på skrivebordet.
Så gå til C: \ WINDOWS \ system32 og finn s3sav4.dll fil. Høyreklikk på den og endre navn til s3sav4old.dll. Neste pakke ut den nedlastede fileand kopier / lim den inn i C: \ WINDOWS \ system32 mappen, og lukk. Start systemet og med litt flaks vil du miste problemet. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| takk for svar jeg gjorde dette yestoday og jeg fikk feilen igjen denne morning.cheers. |
|
| |||
| |||
| Visste du gjør dette før du oppdaterer drivere, hvis så prøv igjen. Faktisk prøver igjen allikevel |
|
| |||
| |||
| Jeg tror jeg kan ha gjort en feil. når du sier før jeg oppdaterte drivere jeg tenkte på updateing dette s3sav4 dll jeg var updateing grafikk-driveren. oooopps . |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem ..... vet du hva grafikkort du har? .... er det et eget kort eller om bord? Hvis ikke sikker, gå her og last ned Everest HomeDette vil fortelle deg hvilke og rapportere tilbake ..... Vi kan da finne drivere. |
|
| |||
| |||
| takk er dette det rette feltparameter Video Adapter Diamond Stealth III S520 |
|
| |||
| |||
| Dette er ganske gammel kort ..... kjører du w98 eller NT? Hvis XP har du hatt det kjører i XP før? |
|
| |||
| |||
| beklager om dette, men har Togo å arbeide får på PC-en på jobb så snart som kan (når sjefen går takk for hjelpen). |
|
| |||
| |||
| No probs |