![]() |
|
| |||
| |||
| hi all.now och sedan min pc fryser allt en gång större och jag kommer att få en s3sav4 fel och sedan berättade att spara allt och starta pc.I ha upp den förare men fortfarande samma. någon aning anyone.thankyou. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå här och ladda ner s3sav4.dll på skrivbordet.
Gå sedan till C: \ WINDOWS \ system32 och hitta s3sav4.dll fil. Högerklicka på den och byta namn till s3sav4old.dll. Nästa packa upp den nedladdade fileand kopiera / klistra in den i C: \ WINDOWS \ System32-mappen och nära. Starta om systemet och med lite tur kommer du att förlora problemet. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| tack för svaret jag gjorde detta yestoday och jag fick fel igen denna morning.cheers. |
|
| |||
| |||
| Har du gjort det här förut uppdatera grafik förare, så prova det igen. I själva verket försöker den igen i alla fall |
|
| |||
| |||
| Jag tror att jag kan ha gjort ett misstag. när ni säger innan jag uppdaterat grafik drivrutinerna jag trodde från updateing detta s3sav4 dll jag var updateing grafiken föraren. oooopps . |
|
| |||
| |||
| Inga problem ..... vet du vad för grafikkort du har? .... är det ett separat kort eller ombord? Om inte säker på att gå hit och ladda ner Everest HomeDetta ger dig information om vilka och rapportera tillbaka ..... vi kan leta upp drivrutiner. |
|
| |||
| |||
| tack är detta det rätta fältvärde Videoadapter Diamond Stealth III S520 |
|
| |||
| |||
| Detta är ett gammalt kort ..... är du som kör w98 eller NT? Om XP har du haft det på i XP innan? |
|
| |||
| |||
| beklagar detta men har Togo att arbetet kommer igång st i arbetet så snart som kan (när chefen går tack för hjälpen). |
|
| |||
| |||
| Inga probs |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Fel popup; IE7 har stött och fel ... | jonkon2 | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 30 maj 2009 00:30 |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Vxd fel | VJH | Drives & Removable Media | 1 | 18:e sep 2008 05:10 |
| Error 17?? | gaza14 | Linux & Alternativa OS | 4 | 9 april 2008 09:08 |
| DMA-driver error, CRC fel | ghbnic | Drives & Removable Media | 6 | 2 april 2008 11:44 |
| Thread Tools | |
| |