![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Hvis jeg starter Windows i fejlsikret tilstand, det siger min beslutning er uden for rækkevidde (1280x1024 eller noget på min 1024x756) dog på normal tilstand er det fint. Jeg har søgt efter, hvordan du kan løse dette, men alle var resultaterne for det modsatte problem af uden for rækkevidde på normal. Jeg har brug for at bruge fejlsikret tilstand for et andet problem af minen. Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg kan ændre fejlsikret tilstand beslutning please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK kan du ikke.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tager det, du har prøvet ... Start op med VGA Mode?
| |||
| |||
| Ja jeg gjorde. Jeg startede med VGA, og det virker, men det er ikke fejlsikret tilstand ret? |
|
| |||
| |||
| Beslutning kan ikke ændres i fejlsikret tilstand, alt er på en standard. Hvis du ikke kan se noget, det er fordi du overvåge ikke understøtter fejlsikret tilstand res, i grunden, hvis du har en anden overvåge bruge det. |
|
| |||
| |||
| Ja, det plejede at være på den standard. En gang jeg indstille min beslutning uden for rækkevidde og en lokal computer shop fast, men det synes det har ændret mit fejlsikret tilstand også. Nå ja, tak for hjælpen alligevel. |