![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki. Jos käynnistän windows vikasietotilassa se sanoo minun päätöslauselman on alueen (1280x1024 tai jotain minun 1024x756) kuitenkin normaaliin tila on kunnossa. Olen etsinyt kuinka korjata tämän, mutta kaikki tulokset oli päinvastainen ongelma on alueen tavanomaisin. Minun täytyy käyttää vikasietotilassa toisen ongelma minun. Voiko joku kertoa minulle, miten voin muuttaa vikasietotilassa päätöslauselma please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK et voi.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Otan se olet yrittänyt ... Käynnistysjärjestelmän kanssa VGA Mode?
| |||
| |||
| Kyllä minä tein. Aloitin kanssa VGA, ja se toimii, mutta se ei ole vikasietotilassa oikein? |
|
| |||
| |||
| Päätöslauselma ei voi muuttaa vikasietotilassa, kaikki on oletuksena. Jos et näe mitään, tämä johtuu siitä, että voit seurata ei tue vikasietotilassa res, periaatteessa, jos olet toisen valvoa käyttöä. |
|
| |||
| |||
| Joo, se oli olla oletusarvo. Yksi kerta, kun olen asettanut minun päätöslauselma on alueen ja paikallisen tietokoneen shop kiinteä, mutta se näyttää se on muuttanut minun vikasietotilassa liikaa. Voi hyvin, kiitos avulla joka tapauksessa. |