![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla. Om jag startar Windows i felsäkert läge står mitt resolution är utom räckhåll (1280x1024 eller nåt på min 1024x756) dock på normalläge är det bra. Jag har sökt efter hur man rättar till detta, men alla resultat var för det motsatta problemet med utom räckhåll för vanliga. Jag måste använda felsäkert läge för ett annat problem för mig. Kan någon berätta för mig hur jag kan ändra felsäkert läge resolution tack? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK du inte kan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tar det du har provat ... Start Up med VGA-läge?
| |||
| |||
| Ja det gjorde jag. Jag började med VGA och det fungerar, men det är inte felsäkert läge eller? |
|
| |||
| |||
| Resolution inte kan ändras i felsäkert läge, allt på en standard. Om du inte kan se allt detta beror på att du övervaka stöder inte felsäkert läge res, framförallt om du har en annan bildskärm använda. |
|
| |||
| |||
| Ja, det brukade vara på standard. En gång jag in min resolution av sortimentet och en lokal dator butiken fast det, men det verkar som den har förändrat mitt felsäkert läge också. Nåväl, tack för hjälpen ändå. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Felsäkert läge | rebelrider | Windows-operativsystem | 3 | 23 oktober 2008 17:26 |
| Endast felsäkert läge | pevers | General Software Chat | 6 | 13 august 2008 06:50 |
| Hur man startar upp i felsäkert läge? | Patrick F | Windows-operativsystem | 1 | 3 juli 2008 07:16 |
| Felsäkert läge? | deebee | Windows-operativsystem | 4 | 11 mars 2008 08:53 |
| Vad är felsäkert läge? | shroomo | Windows-operativsystem | 7 | 7 maj 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |