mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Samba andel problemer med Windows Server 2008 og SLES 10

Reply

Thread Tools
Old 1. juni 2009, 23:12
Ny Medlem Gruppen

Jeg har en samba andel kører på min SLES 10 server denne server er knyttet til vores domæne, som kører Windows Server 2003 som vores PDC. Adgang til denne del fungerer upåklageligt for alt udstyr, servere, pc'er osv. .. bortset fra en. Vi kører terminal servere til vores brugere og vores nyeste driver ved hjælp af Windows Server 2008. Selv om brugerne på denne server er i stand til at få adgang til samba andel, vil det ikke gøre det, hvis hostname bruges som reference.

Føje til et komplekst spørgsmål dette kun gælder for domænebrugere. Hvis jeg bruger en lokal eller lokale administrationskonto denne andel kan tilgås via IP eller værtsnavnet. Jeg kan skaffe flere oplysninger om dette problem, hvis det er nødvendigt, men hvis nogen har nogen ideer eller mulige beslutninger jeg alle ører.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.