vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Samba osakeanteihin Windows Server 2008 ja SLES 10

Reply

Thread Tools
Old 1 kesäkuu 2009, 23:12
Uusi Jäsen

Default Samba osakeanteihin Windows Server 2008 ja SLES 10

Minulla on samba osuus käynnissä minun SLES 10 palvelimen tämä palvelin on liitetty meidän verkkotunnus, joka on Windows Server 2003 kuten PDC. Pääsy osuus toimii täydellisesti kaikki laitteet, palvelimet, PC: n, jne. .. lukuun ottamatta yhtä. Otamme päätepalvelimet meidän käyttäjien ja uusimmat toimii käyttäen Windows Server 2008. Vaikka käyttäjien tähän palvelimeen voivat käyttää samba jakaa, se ei tehdä, jos hostname käytetään viite.

Voit lisätä asian monitahoisuuden vuoksi vain pätee verkkotunnuksen käyttäjille. Jos voin käyttää paikallisia tai paikallisia järjestelmänvalvojan tili, tämä osa voidaan käyttää IP-tai hostname. Voin antaa lisätietoja tämän ongelman, jos se on tarpeen, mutta jos joku on ideoita tai mahdollista päätöslauselmat Olen pelkkänä korvana.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows Server 2008 Dilemma. tmockingbird Windows-käyttöjärjestelmät 1 9th Aug 2009 14:27
Microsoft julkaisee Windows 7 ja Windows Server 2008 R2 philthomas Windows-käyttöjärjestelmät 0 23. Jul 2009 01:54
Windows Server 2008 kauko app. HUCIEL Windows-käyttöjärjestelmät 0 3. Jun 2009 11:36
Windows Server 2008 AD Kysymykset RCI Windows-käyttöjärjestelmät 0 29. toukokuuta 2009 10:12
Service Pack 2: n Windows Server 2008 ja Windows Vista Bubba Windows-käyttöjärjestelmät 4 27. toukokuuta 2009 08:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.